Oldalak

2009. december 19., szombat

Semmit érő nap

Nem tudom miért kellett bemenni ma….sok suliba ma már nem volt tanítás,sőt amennyire hallottam Pesten egyáltalán nem.

4kor arra ébredtem,hogy Cani beszél hozzám. Canus most morci vagyok irányodba,nem szép dolog,hogy reggel felkeltettél és akkor még méltatlankodtál is…..Tudod vannak dolgok amiket hiába mondok,hallgass rám egy kicsit,jót akarok de ha nem hagyod annak nem lesz jó vége….
Eleve elaludtam és rohanva sem értem be időben a suliba, elkéstem de a drága tanár úr nem írt be szóval minden happy:D

Egész nap nem csináltunk semmit(tanulás szempontjából),bár emberileg jó volt. Elvoltam a barátaimmal, beszélgettünk, hallgathatták a hülyeségemet:)


Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES