Oldalak

2009. december 31., csütörtök

Talán megjavulsz?

Nagy szó megjavulni,az ember elgondolkozik,hogy ez jó vagy rossz dolog. Hiszen ha szeretek valakit azt feltétel nélkül szeretem és nem akarom megváltoztatni ugyanakkor ott a túloldal amikor valakinek berögzött rossz szokásai vannak amikkel magának illetve másoknak árt.

Zsolti nem egy szent,sosem mondtam ezt.

A 2009-es év utolsó2 napja nem állt másból csak veszekedésből,mert nem tudom elviselni bizonyos hülyeségeit,kértem,könyörögtem változzon meg de mint halottnak a csók annyit értem vele.

Most kezdem azt látni,hogy változik,jó irányba,de ez lassú folyamat. Mi van ha már késő? Mi van ha bennem megváltoztak a dolgok vagy mások változtatták meg bennem a dolgokat? Ha valami simán és egyszerűen megfogalmazva eltörött,és a változás későn jött :(


Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES