Oldalak

2009. december 31., csütörtök

Szilveszter

Egy átlagos szilveszter az ivásról és a szórakozásról szól .Na nekem épp ilyen nem jut soha különböző okok miatt.

Idén sem úgy lesz ahogy képzeltem. Ismét nem megyek sehova,a piálás meg egyenesen kizárva. Olyan szinten vagyok még mindig beteg,hogy a blog írás is szószerint megerőltető. Olyan köhögő rohamaim vannak,hogy levegőt nem kapok…. Szóval az elképzelhetetlen,hogy valahol bulizgassak esetleg piáljak,főleg miután összeestem a szobában és eszméletem vesztettem….

Mit tartogat nekem a 2010-es év?
Hát,remélem nem bukok meg semmiből,főleg nem matekból. Le kéne érettségizni,jelentkezni a Kodolányiba, eldöntenem Pest vagy Pécs,mi és hogyan legyen… Azt hiszem ez az év lesz eddigi életem legnehezebb éve,de valahogy ezt is túl kell élni.



Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES