Oldalak

2009. december 23., szerda

Babuka

Jaj amikor meghallottam a híreket majdnem magam alá csináltam a röhögéstől.

Ica azzal házal,hogy ő azt kéri csak karácsonyra,hogy vegyünk neki egy tesztet.

Hiába a 4 órás Titanic nézésnek meg lett a hatása,igaz a film 3 óra sincs de a maradék időt akkor nem éppen Unoval töltötték,ki gondolná.

Eleve nem értem nekünk mi közünk van ahhoz,hogy lehet felbaszatta magát,Zsolti nincs vele,meg eleve semmi köze más gyerekéhez.

Erre Ica válasza az volt,nem kell nekem tudni arról,hogy kap pénzt a tesztre.

Rossz hírem van csibém. Kapsz pénzt de azt tőlem kell kérni én meg biztos nem adok,de lehet próbálkozni.

Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES