Oldalak

2009. december 22., kedd

Miért nem veszed észre? Nincs lezárva:(

Én azt hittem annyi,azt hittem nem érdekelsz. Azt hittem elfogadtam,de nem ez így nem válasz a hallgatással nem mondasz semmit.

Nem a balga remény beszél belőle hanem az,hogy nem veszel észre,nem vetted észre. Azért,mert nem vagyok tőled fél méterre miért nem veszed észre….

Tudsz olvasni,van szemed,látsz,hallasz,akkor hol a probléma? :’(

Vagy csak nem akarsz észre venni?!? Mond,hogy „figyelj ebben az életben nem,sem egy következőben,nekünk ez nem megy”. De nem,te csak hallgatsz.

Erről nem csak te tehetsz,én is….nem egyszerűen nem tudom elfogadni,miért vagy mással,miért vagy egyedül amikor én ezt nem tudom lezárni?!? El sem kezdődött de így még nehezebb.

Egy nap talán majd egymás szemébe is megmondjuk ki mit gondol,talán egyszer észreveszed szeretlek,talán megbánod,hogy nem vettél észre,talán addigra késő….

Szerelem vagy csak barátság,egyik sem?!?



Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES