Oldalak

2009. december 31., csütörtök

Az év utolsó 2 napja

Nem éppen úgy zárul az év ahogy terveztem…Nem tudom mi van velem vagy velünk. Mostanában nem működik semmi. Az utóbbi 2 nap abból állt,hogy üvöltözünk egymással(főleg én Zsoltival) mindenféle különösebb ok nélkül. Amire eddig legyintettem azon most vitát indítok.

Akikkel különösen jóba vagyok azt mondták,hogy ilyen esetben kellene szünetelni,hogy át tudjuk gondolni érdemes e folytatni.

Viszont nem vagyok a köztes megoldások embere. Milyen hülyeség az,hogy szüneteltetni?Most az ember vagy szakít vagy együtt marad.

Mindenki elmondta a gondját,baját miben és hogyan kellene változni majd az új év eldönti mi lesz.



Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES