Oldalak

2009. december 25., péntek

Létezik a Mikulás:O

Este olyant láttam amire aztán végkép nem számítottam.

Kinéztem az ablakon(Pesten) erre láttam egy narancssárgás-pirosas fénnyel világító valamit. A valami egy enyhe szó. Olyan volt,mint a Mikulás szánja,láttam a szán alját sőt a léceket is amin csúszik a szerkezet.

A legdurvább az,hogy kurvára nem ittam semmilyen alkoholt,szóval nem vizionálhattam.

Olyan meredt,csodálkozó fejet vágtam,hogy Zsolti észrevette szóval ő is tanú arra,hogy láttam valamit,ami megmagyarázhatatlan.

Így utólag belegondolva nem is tuti,hogy a Mikulás volt hiszen a szán nem volt akkora,hogy a télapó beleférjen .Talán UFÓ-t láttam? :O




Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES