Oldalak

2009. december 22., kedd

Nem ajánlom

Veszélyes dolog jóba lenni velem főleg párkapcsolat terén.

Most ez egy kedves kis bejegyzés lesz.

Zsolt! Amit neked szabad azt nekem is,meg ne próbálj engem beszabályozni olyannal amit neked is lehet.

Nem jó dolog az érzelmeimmel játszani. Ebből te jönnél ki rosszabbul,mert ha megtudok bármit és tagadod annak ellenére,hogy tisztába vagyok az infó 100%-oságával vagy olyant teszel amit nem kellene azt is megbánod,hogy megszülettél,az egy dolog,hogy szakítok,többet az életben nem látsz és azokkal fogok összejönni akikkel a legnagyobb fájdalmat tudom okozni neked. És ez még csak a kezdete lenne a borzalomnak. Örülhetnél ha nem ölnélek meg,megteszem,örömmel ülnék a sitten,na meg ha meg is úszod ép bőrrel akkor olyan szinten tönkre teszlek,hogy az egész világon nem lesz olyan ember aki szóba álljon veled,ahol és ahogy lehet alád teszek és pokollá teszem az életed:)

Ez persze csak egy általános leírás,ennek tudatában kell cselekedni vagy nem,ez nem csak Zsoltra vonatkozik hanem minden férfira aki packázik velem vagy az érzelmeimmel.

A fent leírtakat meg is teszem ha szükség van rá.

Persze egy esetleges vita vagy szakítás nem vonna maga után ilyen következményeket de a gerinctelen féregség ezt vonhatja maga után.

Jaj Cana én úgy szeretlek(L) XD


Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES