Oldalak

2009. december 20., vasárnap

Karácsonyi hülyeség

Nekem valahogy magas,hogy miért kell az ünnepnek arról szólnia,hogy boldog,boldogtalannak ajándékot kell adni(sokan annak is vesznek akit utálnak,mint a szart).

Valahogy ez nekem nem fekszik,le-föl rohangáljak a tömegbe? Nem hiányzik,meg eleve milliomos sem vagyok,hogy mindenkinek vegyek valamit,azt sem tudom mit vegyek.

Ott van pl. Zsolti? Mi a francot vegyek neki? Fogalmam sincs,de azzal sem állhatok oda,hogy „karácsonyra nem tudtam mit venni”….

Mászkáltunk a városban de nem lettünk gazdagabbak egy ajándékkal sem,nem tudom akkor mikorra kellene halasztani az ajándék vásárlást.


Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES