Oldalak

2009. december 25., péntek

Pesti karácsony,Icuka sokkolt XD

Felmentünk Pestre hiszen karácsony van,Vivi ne nélkülözze az apukáját. Vettünk az ottaniaknak is egy kis apróságot de szószerint arra kell gondolni,1000-es és a környéke nem pedig több 10 000.

Na de most nem ez a lényeg:)

Vivi örült annak amit vettünk neki,bár nem sokáig élvezhettem a társaságát,mert Ica belibbent és elvitte oda ahol lakik most.

Na mondom fasza,feljön az ember,hogy a gyerekkel legyen aztán pont az nincs amiért vonatozott…

Azzal a szöveggel jött Ica,hogy „megakarja ismerni Pisti(a bikája) Zsoltit”.Na mondom mi a fasznak? Úgyis elvállnak,közük nincs már egymáshoz akkor minek.

Akkora egy álszent….. ez a csaj,beadta a Pistiéknek,hogy ő jaj de szereti a lányát meg,hogy velem is milyen jóban van. Odajött adott 2 puszit(1 órás sokkot kaptam) és közbe boldog karácsonyt rebegett.

Annyi hasznom volt,hogy beszélgettem a Pestiekkel meg befestettem Ági haját:)

Senki se értse félre,szeretem az ottaniakat de ezek a teendők ráértek volna később is,főleg ha tudjuk a kislány nem lesz otthon.

Este megnéztem a Végső állomás 3-at(majdnem bealudtam olyan izgalmas volt).

Másnap jöttünk haza,Ica már azzal a szlogennel vitte haza Vivit ,hogy „ neki kell a gyerek,majd ő neveli,mert ő úgy szereti.

Egy szakmai kérdés:ha annyira szereti a gyereket,miért mondott le róla? Hogy fogja óvodába vinni? Hiszen a tanyák nem arról híresek,hogy óvoda meg hasonlók vannak ott.

Persze,hogy kell a gyerek hiszen neki sincs munkája,lehet a bikáját is kirúgják akkor meg kérhet gyerek tartást meg váratlan plusz költségekre pénzt:”jaj beteg a gyerek,itt nincs orvos adj egy 20-ast taxira,mert fel kell vinni Pestre….ebből persze szar sem lenne igaz,hiszen tapasztaltuk kurvára nem a gyerekre költi a pénzt….



Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES