Oldalak

2009. december 18., péntek

Matek=agymenés

Nincs lelkierőm ilyen korán felkelni,egyszerűen semmi hangulatom ebben a kurva hidegben a sötétben botorkálni. Épp ezen indokok miatt van az is,hogy reggel eszembe nem jut sminkelgetni meg hajat vasalni bár remélem ezek ellenére is még meg ismernek és nem vagyok annyira csúnya XD

Bementem szépen előkészítőre,beértem a tanár előtt,kezdett egy kis kedvem lenni a matekhoz úgy éreztem szívesen hallgatom ami csoda annak tudatában,hogy utálom a matekot de mivel értettem amit veszünk vidám voltam,ez az érzés azonban túl korai volt.

Első órám is matek volt,na mondom se leckém semmi (mivel a 2. órában ismét matekom volt,dogát kellett írnom,arra gyakoroltam,leckére nem maradt türelmem),Melinda füzete is véletlen nálam maradt fasza....

Csilla szólt a tanárnőnek,hogy legyen szíves összeírni egy lapra,hogy kik fognak bukni.Lapozgatja a naplót erre elhangzik a következő vérfagyasztó mondat:"Adél neked a mostani doga dönti el megbuksz e!

A lélek elszállt belőlem,mondom a Melindának(illetve környékemen ülőknek),hogy micsoda? Eddig szó sem volt semmilyen bukásról!!

Ismét az van mint évek óta. Meg akar húzni és mindent meg tesz érte,hogy sikerüljön.

Ez persze az én hibám is,hiszen tanulhatnék többet de így érettségi táján erre nincs lehetőségem. Tavaly volt 4-es,5-ös is az ellenőrzőmben de ennek anno napi 4 óra matek volt az ára,jelenleg ezt nem engedhetem meg magamnak. A Peti is elment,ne tud segíteni benne,most a Tomi segít(L),de ha tudtam volna ez dönti el a sorsom megkértem volna jöjjön át gyakorolni de ne tudtam,sőt nem csak én hanem szegény Csilla sem....

Bennem volt még a remény,hogy jó oké,talán olyan lesz amit tudok.

Nos a faszt lett olyan.2.órában elém tette azt a borzalmat,1 feladat volt amilyen csináltunk,az emelt színtű matekos(Anett) sem tudta mi van,akkor én a hülye agyammal honnan?

Nem velem van a baj hiszen tömeges a bukás,ha 2-es vagy már zseni vagy,a 3-as meg ritka mint a fehér holló a 4-esről nem is beszélve.....

Meg eleve az milyen dolog már,hogy 30 pontos a doga nekem 18van és az még egyes,kiszámolom,jó az eredmény azt mondja nem jó a levezetés(fősulis módszerrel csináltam meg)......?

Ki vagyok bukva,elbasz ez a nő mindent körülöttem!

Ha megbuktat nem tudom kijavítani évvégéig,nem mehetek érettségizni,nem tudok a Kodolányiba menni,bukott hülyeként kell élnem,be kell járnom ismét 12.-be,így meg nem tudok rendesen dolgozni menni :(

Tiszta ideg vagyok,és akkor álljam meg,hogy ne küldjem el melegebbre?!?


Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES