Oldalak

2010. július 8., csütörtök

Zsírra fel avagy hogyan hízzunk!

Bármilyen hihetetlen adatok fognak most elhangzani azok igazakJ

Amikor megismertem Zsoltit volt kemény 45 kiló,most meg 63 XD Hiába látszik jól van tartva apukám meg szakács,meg lett az eredménye.

Azt kell mondanom valahogy én is nyugodtabb vagyok most,mint szoktam és ez rám is pozitívan hat,én is felszedtem néhány kilót aminek nagyon örülök hiszen már én is azon kezdtem el gondolkozni,hogy lehet igaz a feltevés anorexiás vagyok de rá kellett jönnöm a tünetek alapján kizárt….egyszerűen csak vékony vagyok.

Ezentúl közzéteszem,hogy egésznap mit is eszik és iszik egy vékony lány. Egyes embereknek érdekes lehet másoknak akik olyan vékonyak,mint én talán segítség a hízáshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES