Oldalak

2010. július 18., vasárnap

Jó nyaralást,most én vagyok az "ügyeletes"

Anya,apa és az Alíz egy hétig nem lesz itthon,elmentek nyaralni Keszthelyre. Tavaly mi is velük mentünk de idén ez nem így alakult. Szerintem egyik fél sem akarta idén annyira ezt az egészet....Szóval ők most nyaralnak én meg bizonyítani akarok és fogok is.

Nem arról vagyok híres,hogy takarítok,mosok,főzök stb. Ennek nem az az oka,hogy hülye vagyok hozzá hanem,hogy nagyon rendes szüleim vannak nekem gyakorlatilag semmi dolgom nincs,de most rám várnak a feladatok,bőszen neki is látok. Tennivaló van bőven,az idő pedig véges.

Szeretnék meglepit okozni azzal,hogy annyi mindent csinálok meg amennyit csak lehet,jól esne egy kis elismerés:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES