Oldalak

2010. július 17., szombat

Képek

Egyre inkább igényes vagyok képek terén..... egyszerűen mostanában szinte az összes valaha közzé tett képemet törölném.... valahogy nagyon ki vagyok élezve a minőségre. Egyre inkább nem szeretem a vacak minőségű képeket vagy azokat amiknek semmi értelme csak sokan feltöltik,hogy legyen mit nézni róluk. Néha jó kis röhögőgörcsöt kapok..... Szerintem rettentő vicces és egyben szánalmas is az olyan képek tucatja amiket megnézve az illető ugyanabban a ruhában,ugyanabban a pózban szerepel 25 képen annyi különbséggel,hogy egyszer hol balra hol jobbra néz:D Egyszerűen nem fogom fel az ilyennek mi értelme.

Szóval ráálltam a fotózásra,nemsokára nem egy "érdekes" képet lehet majd rólam illetve a kiszemeltjeimről látni.

Valahogy mindig is érdekelt a fotózás. Egy jó kép remekül meg tud örökíteni egy gondolatot,egy pillanatot vagy egy hangulatot. Ez számomra fontos,sőt nem simán fontos hanem nagyon fontos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES