Oldalak

2010. július 28., szerda

Egy csók is elég ahhoz,hogy világok dőljenek össze mindenkiben

A multkori találkozó is nagyon mély nyomokat hagyott bennem Lacival, a mai pedig még inkább...

Én nem akartam semmi rosszat, nem akartam bajt keverni, nem akartam az érzéseitekkel játszani, nem akartam felbolygatni mindent, nem akartam becsapni,sem kihasználni bárkit:(

Ismét csak sétálgattunk és a  törzshelyünkre a SZIT-re értünk. Arra lettem figyelmes,hogy minden egyre inkább kezd valami hülye amerikai tini szerelmes filmre hasonlítani de nem igazán vettem tudomást róla,úgy voltam vele túl kombinálom a helyzetet és képzelődöm, pedig most visszagondolva nem kombináltam hanem reálisan láttam a helyzetet.

Ott ültem a Laci mellett a padon. Erre a hátam mögött a pad támlájára feltette a kezét(tipikus szerelmi jelenet...) majd közelebb ült hozzám és nem tudom olyan furin nézett.....én meg mondtam neki viccesen,hogy nem félek ám tőle majd közelebb ültem(amíg ez nem következett be kb. fél méter távolság volt köztünk,az eset után sem egymás szájában ültünk hanem úgy,mint kb. jó haverok). Elkezdtünk nevetgélni és mindenféle idiótaságról beszélni. Főleg a zene körül forgott a téma. Mondta a Laci,hogy nem olyan profi ám gitározásból,mint hiszem és még a hangja sem jó....én meg csak annyit válaszoltam,hogy nem hiszem,hogy bármi baj lenne,bizalmat szavazok neki:) Erre már csak annyit mondott szeretlek és nem tudom olyan érzelmesen nézett....már csak annyi tartás volt bennem,hogy megkérdeztem:igen?,és megcsókoltam.

Merem mondani akkora hibát vétettem amit azonnal meg is éreztem. Mondtam,hogy ezt nem szabad és nem akartam és.....de már kurva késő volt mindenre. Belementem valamibe amiből mindenki csak sérülten jöhet ki,tudatosult bennem mit tettem és abban a percben megakartam halni.....kérdezte is a Laci mi ez a szótlanság...mondtam,hogy áh,semmi....percekig csak meredten néztem előre és ott belül valami annyira fájt mint még soha.

Zsoltit momentán a tettemmel megcsaltam....igaz mindig azt mondta egy csók semmi,,mert abban nincs semmi de tudtam ez mennyire fog fájni neki és ez számomra megcsalás és később kiderült számára is azzá vált,mert akik rajta keresztül értesültek róla "megcsalás címszó alatt"tudták meg. Én elhiszem,hogy fáj neki és nem is akartam de az utóbbi időben annyit vitáztunk,annyira nem is voltunk együtt csak éltünk egymás mellett,annyira ellaposodott minden,hogy bekövetkezett amit sosem terveztem. Undorító kurvának érzem magam,ez van....

Lacival meg.....áh,nem is tudok mit írni. Gyakorlatilag úgy érzem magam,hogy egy nálam fiatalabb pasi érzelmeit tudván kaptam az alkalmon,hogy félrecsőrözzek....ezzel pedig azt elérve,hogy gyakorlatilag 2 kapcsolatom lett egyszerre....nem ez a pontos megfogalmazás de a későbbiekben mindenki megérti,hogy minek ezt írtam.

Maga a délután során amit a Lacival bóklásztam rengeteg szeretetet kaptam, olyant,mint még soha senkitől. Gyerekesen rajong értem és ezt nem a szó negatív értelmében mondom..... nem éreztem ilyent még soha....félénk de nem nyuszi....érzem,hogy beleremeg ahogy megcsókol....nem pofátlan nem taperol....ritka egy jelenség de rendkívül kellemes.

Végülis a nap vége felé a Laci hazament(kurva szar érzés volt látni,hogy elbuszozik....) és nekem is haza kellett menni és,mint lenni szokott nem bírtam számolni a kurva lelkiismeretemel, nem is tagadtam semmit és egy mindennél hatalmasabb veszekedés alakult ki....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES