Oldalak

2010. július 21., szerda

Barátság kontra akikre sokan azt hiszik barátok....

Az ember az élete során elgondolkozik,hogy van e olyan,hogy igaz barátság. Ezt a kérdést akkor feszegetjük a legjobban amikor az addig közelünkben élő személy és önmagunk közé valamilyen okból távolság áll. Ez lehet akár egy költözés vagy egy iskola váltás is.

Személyszerint én jókat röhögök egyeseken maradjunk ennyiben:D Arra verik magukat,hogy hú,"nekem van vagy 10 barátom és igaz barátok". Na persze,igen,igazian rúgnak be veled és beszélnek ki a hátad mögött,ha valakinek ez a barátság akkor csak hajrá,gyűjtse maga köré a sok álszent majmot:D Bár az ilyen embereknél az a gázosabb amikor valami bajuk van és elkezdik a hithű barátaiknak mesélni azok meg szarnak rá.....szóval akkor ezek az emberek igazi barátok?

Nem mondhatom,hogy sok barátom lenne. Pár barát,a többi meg haver. De aki barát az a legnagyobb hülyeségeim közepette is barát maradt.

Ma átjött hozzánk a Bori,na ő egy igaz barát. Ha jól számolom akkor 15 éve ismerjük egymást,közös ovi,általános suli 6.-ig. Utána sem szakadt meg a barátság. Lehet,hogy személyesen ritkán találkozunk de msn-en azt merem állítani,hogy mindent meg tudunk beszélni. Amikor az egyikünknek valami problémája van azt megosztja a másikkal és remek tanácsokat,tippeket cserélünk egymással.

Köszönöm,hogy van egy olyan barátom,mint te Bori! Tudom,hogy nem egyszer még gyermekkorunkban nem megfelelően bántam veled....fájt,hogy mással is barátkozol....nem fogtam fel,hogy attól még a mi barátságunk sértetlen marad,ezekért bocsánat:( De köszönöm,hogy minden hibám ellenére is vagy nekem:)

Ja és amíg el nem felejtem bocsi,hogy Jared zaklatott XD És gratula,hogy felvettek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES