Oldalak

2010. július 1., csütörtök

Szar vagyok gyereknevelésből, nem baj, gázolj a lelkembe :'(

Kedvenc csatornámon néztem az egyik kedvenc műsoromat amiben egy szuper dada foglalkozik kezelhetetlen gyerekekkel. Ebben a részben egy olyan 3 éves kisfiúról volt szó aki nekiment a szüleinek,pofon vágta őket,még mindig cumizott,a hugát úgy ellökte,hogy betörött az orra. A szülei meg az egészet elrendezték azzal,hogy rossz gyerek. Ha nem ette meg az ebédjét az anyja erre elkezdte fenyegetni,hogy nem kap majd jégkrémet majd mégis kapott szóval..... nem igazán tudtak mit kezdeni vele.

Erre mondtam Zsoltinak,hogy a kezelhetetlen gyereknek ha nem ért a szép szóbol 2 pofon kell és majd elgondolkozik ha esetleg kiesik a foga,hogy legközelebb hogy is kell viselkedni.

Erre megkaptam aztán szép gyereknevelési gondolataim vannak!

Köszi,megint ugyanaz a téma. Azt hiszem ezen sírtam már eleget de nem baj bánts te is nyugodtan már megszoktam.

Ki vagyok bukva,hogy nincs gyerekem! Ezt nem kell félreérteni nem szülni akarok vagy ilyesmi hanem arról van szó,hogy tudom kezelni őket és ha szükséges akkor fegyelmezni....másnak fingja nincs mit kell csinálni egy gyerekkel erre más ember meg veregeti a faszát nekem,hogy na ne beszéljek,mert neki van gyereke nekem meg nem.

Igen kurva szar anya lennék,lássuk be! Nem egy kezelhetetlen gyerekkel volt dolgom és mindegyik életben van pedig nem egy volt közülük olyan,hogy a szülei mellett mindig összetörte magát,velem a gyereknek meg sosem volt semmi baja,foglalkoztam velük,tanítottam őket,ha jól viselkedtek jutalmaztam őket.

Zsolti is nevel. Na persze,Vivi van,hogy földhöz csapdossa magát,nem is reggelizik 14 óra van még és csak 2 kiló édesség van benne semmi rendes kaja. Szóvá tettem,hogy ezt nem így kell erre én vagyok a hülye?!? Ő sosem szól rá,max. üvöltözik vele és kész.

Velem is elkezdett szórakozni a kislány,hogy a fenekem fogdossa,meg lekevert nekem egyet,mert nem engedtem,hogy megegye egymás után a 4. kinder csokiját,ja meg ne felejtsük el olyan szinten kicsavarta az ujjam,hogy majdnem eltörött, 3-szor akkorára dagadt mint rendesen.

Mondtam Zsoltinak állítsa le,erre a leállítás az volt,hogy nem szabad. Én viszont leültem megmondtam Vivinek,hogy én nem az anyja vagy az apja vagyok,hogy hülyét csináljon belőlem,mert ha kell én egy taslit is adok neki. Erre mi történt. Elkezdett normálisan viselkedni.

Többet nem evett a földről,sokat beszélgettem vele,amíg Ica 2 hétig elment pasizni ÉN VIGYÁZTAM RÁ MINTHA A SAJÁTOM LENNE! De nem kell velem törődni biztos én vagyok a hibás,hogy más gyerekére úgy vigyázok,mintha az enyém lenne. A bölcsődébe is hallottam,hogy azt mondta a vezető amikor odament egy kislány,hogy bepisilt,hogy "hát akkor egy darabig maradsz még a saját hugyodban és szarodban". Könyörögtem Zsoltiéknak,hogy vegyük ki onnan a kislányt,mert ez a bölcsőde nem normális hej,erre mi van? Rá 1 hónapra ebből a bölcsődéből odaadták a kislányt egy nőnek! Úgy,hogy nem szóltak a gyerek szüleinek?  Erre megszólaltak ja hát igen a kislány sírt amikor elment az említett hölgyel....AKKOR,HOGY A PICSÁBA ADHATTÁK ODA? Nagy nehezen 2 hónap bíróságra járás után szereztük vissza a kislányt.... Én ismét megmondtam,hogy baj lesz de mint lenni szokott  ÉN VAGYOK A HÜLYE,A SZAR SZÜLŐ, NEMPEDIG AZ A NŐ AKI OTTHAGYTA A GYEREKET AMÍG MÉG SZOPTATNI KELLETT VOLNA ÉS ELMENT PASIZNI?!?

Még én vagyok a hülye,hogy szerintem nem normális,hogy egy 3,5 éves gyerek pelusban van és épp most kezdett el mondatokba beszélni? Nem,nekem van igazam,de eddig úgy voltam vele,hogy foglalkozok vele ahogy szerintem jó de akkor ezután senki se szóljon hozzám a gyerekkel kapcsolatba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES