Oldalak

2010. július 19., hétfő

A szavaknak súlya van. Nem csak a tettek számítanak!

Figyelj Zsolti,oké,hogy megint én vagyok a szemét.....a pofátlan,kezdem megszokni.De kibebaszottul nincs igazad! És még te kérded,hogy miért kérdezem meg,hogy szeretsz e?!? Na látod az ilyenekért. Már nem merem azt mondani,hogy te tényleg viccből és szórakozásból írod amit,szerettem volna azt hinni de folyamatosan azt szajkózni amit írtál nem hinném véletlen és fantázia.

Nagyon megbántottál,ennyire még semmivel! Igen elolvastam a beszélgetésedet és nem érdekel,hogy mit mondasz rá.

Miután odamegyek hozzád egy kis szeretetért erre azt veszem észre,hogy a volt nőddel beszélgetsz és megkérdezem miről elkezdesz hebegni meg habogni....amikor radírt csak annyi volt a reakció,hogy gyorsan rá kattintasz,hogy ne villogjon tovább! Kérdőre vonlak mi a picsát csinálsz erre a válasz" nem akarok veszekedni",könyörgök ha nem írsz olyant nem is veszekszem,de ahelyett,hogy elmondtad volna mi van fogtad magad és ki X-elted a csajt.....csodálkozol,hogy ezután elolvasom és nem állok szóba veled túlzottan?!?

Mert te ugye ezt nem csinálod....persze,de amikor valakivel beszélgetek te önkényesen fogod magad beleolvasol,sőt még visszaírsz az illetőknek baromságot anélkül,hogy megkérdezted engedem e...

Most meg az van a fejemhez vágva nem kell beleolvasni.....most akkor ki is a szemét?

Én már nem értek veled kapcsolatban semmit,azaz épp az a baj,hogy mindent értek és kurvára nem tetszik amit tudok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES