Oldalak

2010. július 22., csütörtök

Köszi Laci OO Zsolti téged semmi sem érdekel?:O

Ez a bejegyzés azt hiszem olyan lesz,mint a végtelen történet szóval elég hosszú:D

Msn-en nem egy pasival beszélgetek és idővel mindegyik nyaggat,hogy talizzak velük meg ide menjek,oda menjek.....De őszintén nem fogok egy vadidegennel egyedül sehol találkozni. Nem vagyok hülye,Isten tudja mit akar tőlem,meg különben is minek menjek el,eltudom dönteni,hogy kit tartok arra elég szimpinek,hogy talizok vele.

Zsolti valahogy nem örül az ilyen talik gondolatának:D Nem tudom minek,legalábbis anno nem örült neki,most meg szerintem az az álláspontja,hogy szarik rá de magasról,azt mondja csináljak amit akarok.....köszönöm neki innen is.....

A szúnyogot alias Lacit:D az Alíz msnjén láttam mivel a drága húgom fogja magát és elhúzz itthonról de kijelentkezni nem kell szerinte....szóval olyankor én szoktam dumálni az ismijeivel amíg távol van. Na így ismerkedtem meg Lacival és a későbbiekben felvettem a saját msn-emre is,mert nagyon szimpinek találtam. Ami eme elképzelésem mellett szólt az az,hogy kivételes pasi. Nem írogat a farkáról(már bocsánat....) és nem is kéreget meztelen képeket,szóval ritka kincs,mint a fehér holló és emelett tök aranyos,vidám,okos,na szóval remélem érti mindenki :)

Olyan jókat dumálunk mindig:) Ha valamihez hasonlítanom kellene az érzést magát akkor olyasmi,mint anno Zsoltival,azaz amíg figyelt is rám.... de Lacival nagyobb a szabadság. Mivel dolgozik és normális fiatalként találkozik a barátaival,programjai vannak nem lóg állandóan msn-en így nem dumálunk egésznap hanem estefelé. Ez nekem olyan jó. Én sem izgulok egésznap,hogy mikor kerül elő,hiszen tudom,hogy estefelé mindenképp lesz,én is könnyebben teszem így a dolgom:)

Nem tudom kinek a részéről merült fel anno a gondolat de szerintem már én is mondtam és ő is,hogy talizni kéne és a mai napot választottuk erre.

Most jön egy kis közbeékelés a történetbe.... direkt kértem Zsoltit,hogy legalább most az egyszer amikor elakarok menni valakivel találkozni legalább egyetlen egyszer érjen haza és vigyázzon addig a kutyára....már régesrégen kész voltam,indulnom kellett volna ő meg még sehol sem volt.Felhívom,hogy mikor jön erre a válasz,hogy "ja,indulnod kellene,mindjárt visszahívlak"........rettentő kedves volt tőle......15 percet még vártam otthon a hívására,de nem hívott,visszahívtam,hogy elmegyek erre azt mondta" sietek haza,addig azért csak ellesz a kutya". Oké,itt lettem kicsit idegbeteg. Ha állandóan elmászkálnék és nem ígérte volna meg,hogy hazaér időben akkor szartam volna rá....de nem így történt. Itt nem csak a kutyáról van szó! De eleve,hogy van szíve egy kölyköt egyedül hagyni.....és ha gyerek lenne,akkor is így gondolkodna? Majd addig elvan.....de nekem ő fontos és megígérte Zsolti.....csak kakált ismét a fejemre....
Kis szerelmem:) Anyu imád!

Kissé idegesen(ott hagytam Jaredet egyedül a lakásban tiszta ideg lettem ettől,annyira ragaszkodik hozzám,hogyha nem vagyok otthon nem eszik,képes akár éhenhalni:S) mentem el a Köztérre majd kis késés után megérkezett a Laci. Nekem az egészben az volt a fura,hogy nem voltam ideges,mintha 1000 éve ismerném vagy hasonló,szóval,mint egy régi ismerős.

Sétálgattunk a városban majd a SZIT-en kötöttünk ki egy padon. Olyan jót beszélgettünk,legalábbis szerintem:)A szökőkútnál volt egy csoport idióta XD Kiderült róluk,hogy franciák és a zöld vizű,nem működő szökőkút tövében leültek piknikelni. Elővették a szeletelt kenyeret,előre csomagolt felvágottat,sajtot,margarint,meg uborkát és kajoltak,jót röhögtünk rajta. Meg Kodály(azt hiszem....) szobrához valami idióta hangszer tokot raktak....nem tudtuk megfejteni milyen tok,mert nem hasonlított semmire XD sok turista meg belemászott XD Meg olyan hülyén bámult ránk mindenki.....nem tudom,mintha vártak volna valamit,de mit?:D

Egyszercsak felhívott Zsolti,hogy mikor megyek haza. Komolyan mondom egy pillanatig még meg is hatódtam,hogy jé,gondol rám és hiányzom neki,de kurvára nem így volt. " A kutya nagyon hiányol hiába sétáltatom,sít,nem marad nyugton". Na itt múlt el a pillanat......mondom köszi csak a kutya hiányol,mondtam,hogy 2-re otthon leszek....ennyi volt a nagy érdeklődése utánam....

Szegény Laci próbált meghívni valamire XD De nagy nehézsége árán sikerült csak neki:D Kólázás közben is jót beszélgettünk. Nem beszélem ki a részleteket de ő pár óra alatt több kedveset mondott rólam,mint Zsolti 1 év alatt.....

Elkísértem parasztra hiszen onnan ment haza a buszocskája és felszállásnál aranyos volt OO De nem írom le minek:D Azt tudja ő nagyon jól ha olvassa:P

Elég szar érzés volt látni,hogy elmegy.......de azért nem keseregtem sokáig,mert újabb talit beszéltünk meg:D

Figyi Laci OO Én tényleg köszönöm,hogy vagy nekem. Nem tudom elmondani mennyire fontos vagy nekem. Nagyon sokat jelentett nekem a mai nap és nem csak a nap hanem te is:P Örülnék ha mindennap veled nevethetnék:) De nekem ne érzékenyülj el:P Jön a suli és nem tudsz majd nélkülem lenni:D Folyamatban a nyakadra járok majd,na jó,nem is....talán csak egy kicsit:P


3 megjegyzés:

  1. SZia Adél!

    Kemény ez a bejegyzés.:)

    Am..nagyon régen nem írtál új bejegyzést.Mikor írsz megint??

    Nixi

    VálaszTörlés
  2. Adél mikor írsz már új bejegyzést? a Blog arról szól h minden napodat leírod,már lassan egy hónapja nem írsz!.

    Nix.

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    Igen megkéstem a bejegyzésekkel:( Tudod zajlott az élet és nem mindig a legjobb irányba de most elkezdem pótolni!

    Adél

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES