Oldalak

2010. július 29., csütörtök

Egy majdnem szakítás

Igazából nem értem pontosan,hogy a vitánk során Zsoltival mi hogyan zajlott és milyen szót milyen szó vagy tett követett,annyira gyors volt és annyi volt az esemény,hogy nehéz lenne egy blog bejegyzésbe foglalni de megpróbálom.

Mint már említettem az egész vita kiváltó oka az volt ami köztem és a Lacival történt.

Először Zsolti azt mondta,hogy látta ami a Lacival történt,majd azt,hogy egy ismerőse szólt neki,majd pedig azt,hogy csak megérezte,szóval fogalmam sincs melyik verzió az igazi. Nem tagadtam az esetet mondtam,hogy igaz.

Mondtam Zsoltinak,hogy ne a Lacit okolja,hanem maga a kapcsolatunk az ami nem működik és jobb lenne befejezni,nincs értelme annak,hogy egésznap veszekedjünk,azt szeretném,hogy jó legyen neki és ha velem nem lehet jó neki akkor legyen olyannal aki megtudja adni azt neki amit én nem.

Zsolti kiborult teljesen. Kérdezte,hogy akkor most vége,ennyi? Mondtam,hogy sajnálom,igen,nem szeretném így folytatni,de addig marad még nálunk amíg szeretne,nem fogom azt mondani menjen el,mert barátilag akkoris szeretném a kapcsolatot tartani vele.

Hiába próbáltam finoman közölni a tényeket....elviharzott....majd kaptam egy zaklatott hangvételű teló hívást....hogy kötelet vett és felakasztja magát ha nem lehetünk együtt...majd egy kérdés,hogy "ennek ellenére sem lehetünk együtt".....mondtam,hogy nagyon sajnálom de nem.....

Majd hazaviharzott és nagyon de nagyon sírt és láttam,hogy teljesen ki van fordulva magából....elmondta mennyire szeret és hogy tudja,hogy elhanyagolt de ekkora büntetést nem érdemelt,mint amit tőlem kapott....és,hogy szeretne még 1 esélyt a kapcsolatunknak, megtesz bármit és megváltozik csak még egy esélyt.

Itt kerültem nehéz döntési helyzetbe. Hiszen szétakartam menni tőle és szerettem volna folytatni ami a Lacival elkezdődött...de még egy esélyt érdemel egy több,mint egy éves kapcsolat.

Megadtam az esélyt és vártam a fejleményeket de az esély elején nem alakultak éppen boldogan a dolgok.

1 megjegyzés:

  1. Ez a majd nem szakítás nem majd nem volt hanem szakítás aminek minden percben érzem is a börömön a dolgát és ahogy írtad is nem kültél el,de már nem vagyok az az életedben aki voltam és soha nem is lehetek az,mert jött Laci és mindent vitt téged is ha testben nem is,de szívben,lélekben és gondolatban igen! Én csak vagyok,de minek azt senki sem tudja,mert nem tudsz úgy szeretni és gondolni rám vagy beszélni rólam ahogy Laciról tudsz ÓDÁKAT zengeni ő milyen gyermeki meg milyen jó meg olyat nyújtott neked amilyet soha senki és senki nem is tud olyan lenni neked az életedben már,mint ő!Hiába tennék bármit ő elvarázsolt és olyan nyomott hagyott benned amit még Tomi sem tud kiszedni belőled és hiába mondod vagy mondanád,hogy nem így van a tetteid a szíved diktálja amit tenned kell a Lacival szemben és az csupa jóság,szeretet és vágy meg áradozás ami pedig rám marad a közöny,a még mindig itt van,de elviselem,de már nem vagyok AZ A SZEMEDBEN AKI VOLTAM ÉS MÁR SOHA NEM IS LEHETEK addig biztos nem amíg a Laci iránt érzel dolgokat! ÉN PEDIG KÖZÖNNYEL NEM TUDOK CSAK AZ ELFOGADÁSSAL LENNI!NEM MŰKÖDIK A DOLOG ÉS NEM IS FOG MŰKÖDNI!!! Csak veszekednénk továbbra is a semmin is apróságokon bármin ami csak őfelé hajt! És ha belenézel mélyen a dolgokba észreveszed, hogy így van.Tudom,hogy nem akarsz elhagyni legalább is olyan részből,hogy ne tudd hol vagyok mit csinálok,de már nem szeretsz engem,mint régen kihalt benned a tűz és mikor megpróbálom fellobbantani jön Laci mint a hideg víz és a veszeledésed és kioltodik minden.Ez neked sem jó így akkor jobb ha a múzsáddal vagy és én nem vagyok,de ha használni nem tudok ártani inkább nem akarok hiszen én mindig szerettelek minden percben és szeretlek a mai percig is még ha soha nem fogok felérni a Laci szintjére a te életedben!SAJNÁLOM,HOGY ÉN NEM LEHETEK NEKED LACI ÉS NEM ADHATTAM OLYAT NEKED AMIT Ő ADOTT!!!Kívánom légy boldog azzal akit őszintén szeretsz szívvel és lélekkel nem pedig csak mondva,hogy pufi szeretlek miközben a Laci lélegzetvétele is jobban izgat annál,hogy mennyire is szerettük mi egymást!Ha nem lenne ő vagy nem lett volna és nem szerettél volna bele talán más lenne,de már van és mindig is lesz és te is tudod,mert akarod is,hogy legyen,mert ő más és olyat adhat neked amit én és soha más senki! A boldogságod nekem mindennél többet ér és én mindenem eltöröm összezúzom ami kedves vagy fontos nekem csak,mert szeretlek és bármit feladok érted csak tudjam te boldog vagy és ha a boldogságodnak az a ára,hogy LACI legyen én szeretlek téged annyira mint régen is a kapcsolatunk elejétől fogva,hogy elengedlek hozzá és légy boldog vele és velem meg nem kell törődnie senkinek ahogy eddig sem törődött velem senki csak akkor ha bántani vagy piszkálni vagy ócsárolni kellett!!!Olyan dolgokat is lírtál a blogodba amit soha nem hittem el,hogy képes lennél rá a Laci előtt,de a Laci által erőt merítettél és már képes voltál megtenni ahogy ezek után is erőtmerítve belőle képes vagy velem veszekedni vitázni és vele boldogan kedvesen beszélgetni és tartani a kapcsolatot!ELISMEREM BÁR NAGYON FÁJ mellette boldogabbnak láttalak mióta van ő,mint velem az egész éves kapcsolatunk alatt!!Megcáfolni nem tudsz,mert tudod,hogy igazak az érzelmeid a Laci irányába és az enyémbe már kihunytak és nem érzel úgy semmit nem vagy belém szerelmes (ezt többször mondtad is),mint régen voltál,de nem akarsz magad mellől elengedni sem,de akkor hidd el ha a laci kell akkor elengedhetsz én hagyni fogom,hogy boldog lehess!Inkább legyek én boldogtalan mint te szenvedve mellettem mikor tudod,hogy nem szeretsz csak velem vagy!

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES