Oldalak

2010. július 14., szerda

Valljuk be őszintén,én is utálom magam,mit is várjak akkor másoktól?!?

Mielőtt valaki azt mondja,hogy csak a depi beszél belőlem ennél a bejegyzésnél az téved,kész tényeket és érzéseket írok.

Én nem szeretem magam....és ennek nem az az oka,hogy nagyon nagyon sokan semmibe vesznek vagy éppenséggel utálnak.

Egyszerűen egy szar alaknak tartom magam. Ilyenkor jönnek,hogy "jaj dehogy vagy az,tök rendes emberke vagy". Na persze,már csak azt nem tudom miért is vagyok rendes,senki sem mondana valami felvidítót,hogy mit tudom én "kedves lány vagyok",de nem ehelyett ha mondanak is akkor nagyon kedvesen max. azt,hogy egy kurva vagyok.

Azon is gondolkozok,hogy törlöm magam a közösségi oldalakról....minek ott is fent lenni?!? Azért,hogy ellopja a napiszar a képeimet?!? Köszi nem....

Azt sem tudom kinek írom a hülyeségeimet,akikről tudtam,hogy olvassák mind elpárologtak,lehet nekem is azt kellene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES