Oldalak

2010. július 3., szombat

A gyerek eltervezi a felnőtt meg elba..a

Nem egy tervem volt....éneklés,zene,VIVA,eladó leszek,állatorvos.....de most már azt sem tudom mit akarok csinálni:(

Igazából magam sem tudom mi lenne a jó vagy,hogyan.... Ha rajtam múlna akkor még jópár évig csak egy helyben ülnék,nem csinálnák semmit és kitalálnám mivel is kellene foglalkoznom....

A napokban elgondolkoztam azon is,hogy milyen hobbi kellene nekem....hiszen mindenkinek van......csak nekem nem.....igazából már azt is nehezen tudom megfogalmazni,hogy reggelente miértelme van felkelni.....nem depressziós vagyok csak gondterhelt de Zsoltival megteszünk mindent,hogy ez pozitív irányba változzon:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES