Oldalak

2010. augusztus 29., vasárnap

Azt hiszem túl sokat netezik és észre sem veszi :(

Ma is próbáltam aranyos,bújós cica lenni de igazából nem sikerült úgy,mint tegnap. Kértem,hogy bújjon hozzám az ágyban de semmi:S Azt mondta dolga van amit nem igazán értek hiszen az,hogy myvipen nézegeti azokat akiket nem is ismer....meg felveszi őket msn-re számomra nem dolog...ma többször is ezt csinálta és szerintem észre sem veszi :( Volt,hogy mögé ültem de azzal sem mentem sokra,mintha ott sem lettem volna:S Kértem,hogy jöjjön el kutyit sétáltatni az is kb.15-20 percbe tellett amire eljött a géptől:( Nem értékelem valami jól ezt a napot de talán majd a többi nap jobb lesz.

Most kentem neki egy kis kalácsot elmajszolta:) Olyan aranyos ahogy majszol:)

Zsoltinak az a mentsége arra,hogy netezik,hogy én aludtam....akkor mentem már csak aludni amikor kértem jöjjön oda ahol vagyok de mégsem jött...persze,hogy akkor alszok,nem is azt akarom nézni ahogy ő másokat nézeget vagy msnel szórakozik....meg eleve elég jól elfáradtam,mert hugomnak a kb. 40 könyvét bekötöttem olyan átlátszó cuccal,hogy ne koszolódjon meg hasonlók,mert neki nem ment:S

1 megjegyzés:

  1. Nagyon elszomorít ez a bejegyzés hiszen valóban neteztem ma többet, mint szoktam,de nem azért és úgy ahogy te mondod szívem:( Ma nem nagyon figyeltünk a másikra hiszen ahogy írtad is könyveket kötöttetek be a húgoddal együtt az iskolára majd mikor a húgod elment a barátnőjével csavarogni akkor te folytattad. A nem törődtem veled pedig tudod jól,hogy nem igazán valós hiszen nem egyszer szóltál nekem és a húgod tankönyveinek a többségén a címkéket írógattam melletted. Mikor a könyvekkel végeztél lefeküdtél a az ágyra és pihentél minden szó nélkül és nem tudom milyen bújos cica szerettél volna lenni nekem,de ezt nem érzékeltem sajnos. Mikor felébredtél valóban hívtál engem az ágyhoz és én azt válaszoltam, hogy mindjárt csak csinálom a dolgomat,de tudtam,hogy bújni vagy egymással foglalkozni nem tudtunk volna hiszen a szüleid egyfolytában itt voltak mellettünk a szobában. Miután felkeltél kivettél az ágyneműtartóból egy kispárnát egy takaróval és lefeküdtél aludni és akkor ébredtél fel mikor a kutyát kellett sétálni vinni. Mivel te pihentél és aludtál én mással nem tudtam magam lekötni csak neteztem. A kutyasétáltatásnál pedig nem kellett könyörögnöd csak néztem a kedvenc sorozatomat amit tudtál,hogy szoktam nézni a Cobra 11-et,de végül félbehagytam és nem néztem meg hanem elvittem veled a kutyát megsétáltatni. Nem csak az én hibám,hogy ez a nap így alakult!:(

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES