Oldalak

2010. augusztus 27., péntek

A nap egyszóval összefoglalva:szar.....

A mai napra megvolt beszélve,hogy elmegyek körmöshöz.....az igazat megvallva nem sok kedvem volt hiszen múltkor is mi lett a vége.....az,hogy ki lett fizetve és kb. 3 óra múlva már semmi nyoma nem volt egy "baleset" miatt. Most is sikerült 3 órát ott ülni de nagyon tetszik:)

Hazajöttem,Zsolti blogot írt (ami a mai nap folyamán összidőt nézve kb. 5-6 órát vett igénybe),Alíz netezett,nekem nem maradt más mint a pihi,mert fájt a fülem....a drága narkolepsziának köszönhetően már este volt amire felébredtem.

Zsolti morci rám,mert nem foglalkoztam vele....maga az esténkből semmi nem lett,hiába akartam kedveskedni:S

Tesóm még este beesett és a Csaba csak annyit tudott mondani nekem,hogy látta a neten,hogy narancsbőrös a fenekem. Köszönöm szépen! Egyáltalán nem az,főleg azt tekintve,hogy 45 kiló vagyok és életembe nem volt narancsbőröm.....kedves velem a Csaba mindig,hiába, "nagyon szeret".  Most sikerült belegázolnia a lelkivilágomba,köszönöm neki innen is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES