Oldalak

2010. szeptember 1., szerda

Újra suli csak kicsit más a felálás

A mai napom sűrűnek mondható volt minden ami elképzelhető.

Reggel 6-kor keltem,elkészültem és 8-ra bekísértem húgomat évnyitóra hiszen nagyon izgult és még azt sem tudja szegényke mi merre van a suliban.

Nem álldogáltam sokat hugimmal és Zsoltival,mert ofőm előkerült és nem tudta mikorra beszéltük meg a talit az osztállyal. Mondtam neki,hogy konkrétan semmit nem beszéltünk meg,suli honlapján sincs fönn semmi.....Azért ez a drága nő mondta ha már ottvagyok menjek fel a terembe. Valahogy nem volt hangulatom tök egyedül az ofővel szobrozni.

Sikeresen rosszul lettem....hiába nem vagyok hozzászokva a korai keléshez és ahhoz,hogy magassarkúban tipegjek órákon át úgy,hogy nem eszek szóval Pufi vett a büfében itókát nekem és máris jobban lettem. Majd a suli előtt felhívta a Mónit és a Zsófit,hogy mi volt a célja vele azt ne kérdezze senki,mert felhívta őket majd adta a telót,hogy adom az Adélt :D Gondolom alapból szólni akart nekik,hogy elméletben korábbra kell bejönni,mint amit mindenki híresztelt azaz a 11 órát.

Az is megvolt beszélve,hogy a régi és új osztálytársak összeismertetése végett lesz egy kis piknik tartva de nem lett belőle semmi hiába vártuk XD Nem találtuk végül magunkat szembe a tanárral aki kitalálta az egészet.

A csajokat jó volt látni hiszen imádom őket. Az idei padtársi rend kicsit változott de a banda az ablaknál ül. Első padban a Zsófi és a Móni,másodikban a Szasza és az Evi,harmadikban meg én és a Palkó:P Hiába mi vagyunk a halálos párosítás XD

Láttam egy csajt:D Jaj anyám a múzeumban lenne a helye. Kemény 14 éves és rövid emo haja van aminek a legelejére beletett valami kötelet vagy kócot vagy nem tudom mit,hogy az elején legyen benne egy hosszabb rész....Maradjunk annyiban,hogy ezt a frizurát nem lehet leírni annyira komoly,hogy látni kell. Ja és a haj koronája egy pink masni volt ami a csaj egész fején átkötve lifegett. A csaj hófehérre volt meszelve és az orrában egy baszottnagy karika lifegett.Ja meg a szemöldöke levan gyantázva és fekete szemcerkával van rajzolva helyette valami girbe-görbe vonal:S Én toleráns vagyok,nem lehet azt mondani,hogy nem de nem értem az ennyire szélsőséges megjelenést. Komolyan mondom(AFC) Tominak is vannak viszonylag extrémnek mondható dolgai és ruhái de könyörgök ő nem 14 és ehhez a csajhoz képest ő egy áttlagos emberke.Ja és a legszebb az egészben az,hogy a hugom osztálytársa....Szegény Alíz most már neki is van egy rém Tupír Tapírja XD Na nem baj....teljesen véletlenül a kis tapír 9.-es én pedig 13 szóval ő egy szecska és szopathatom:D Kell ennél több?:P Na viccet félretéve nem bántom meg semmi csak nem értem ezt az enyhén felfoghatatlan külsőt 14 évesen....Kicsit magas miért kell 14 évesen annyira különbözni egy átlagos lánytól vagy miért kell a figyelmet mindenáron magunkra irényítani:S

Most estefele elkísértük az Alízt és a barátnőjét a Beát a Bea tesójának a koncertjére. Azaz a Laci bandájának a koncertjére. Kicsit olyan AFC fílingem volt,mert maga a koncert nem egy forgalmas menő helyen volt hanem ilyen kis házibuli jellegű valami volt de jól nyomták és persze egyből a kedvenc bandám jutott az eszembe hiszen anno ők sem fényes rendezvényeken és színpadokon léptek fel.

Zsoltival mi eljöttünk a Beáék hazahozzák az Alízt én pedig most összepakolok a holnapi napra ami bár nem ígérkezik rövidnek sok izgalmat tartogat és legalább a csajokkal leszek. Sok fura elnevezésű órám lesz és az új emberelk egynelőre nem szimpik az osztályból de ki tudja mit hoz a jövő én izgatottan várom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES