Oldalak

2010. augusztus 23., hétfő

Ezt nem vártam volna Laci :(

Ha valakitől nem vártam volna,hogy bunkó legyen az te voltál. De mint már írtam az ember a saját hibáiból és kudarcaiból tanul...most levontam én is a magam tanulságát.

Feljött a Laci msn-re és szóvá tette, hogy tudni szeretné, hogy nem e kísérem el a pótvizsgájára. Mondtam neki,hogy  nem tudom még, hogy milyen programom van péntekre majd kiderül és szólok neki. Erre jött azzal, hogy de neki most nincs nettje és most sem otthonról netezik és addig nem biztos lesz neten. Mondtam neki, hogy értem de ha akarok valamit akkor elérem telón.

Nem értem ez nekem magas. Mit akar tőlem? Hiszen nem azt kérdezte,hogy elkísérem e Zsoltival hanem,hogy csak én:S De hisz tudja, hogy van párom. Nem úgy megy, hogy megbeszélés nélkül fogom magam és egy másik pasit kísérgetek.

Egyszercsak eltűnt netről majd írtam neki egy sms-t(coke.hu-ról,mert a saját kártyámon egy garas nem volt.... bunkó meg nem akartam lenni.

Az sms-ben ez állt:
Szia!
Látom már nem vagy neten,péntekig mindenféleképpen jelentkezek,hogy mi legyen.
További szép napot neked,Adél

Erre az üzim után nem kaptam még egy sms-t sem. Hogy lehet ennyire bunkó? Eleve előfizetős a kártyája és akkor 25 Ft-ot sem áldoz rám? Anno folyamatban felhívott most meg még egy üzi sem? Ezt nem vártam...Eleve az lett volna a minimum, hogy ha eltűnik a netről ír egy üzit, hogy bocsi vagy valami. De még az üzimre sem méltatott válaszolni. Nagyot csalódtam benne....Ez mi? Ha már tuti nem baszhatja a pinám akkor egy sms-t sem érek :'( ?

Azt hiszem akkor nem tart igányt rám a pótvizsgájára de már én sem arra, hogy bármikor bárhova elkísérjem!

5 megjegyzés:

  1. Elég nyersen fogalmaztál,de amit írtam és mondtam neked láthatod beigazolódott és nagy hülyeséget csináltál volna ha feldobod az életed a szerelmed és a kapcsolatodat egy vágy miatt. Tomi

    VálaszTörlés
  2. Igen elég nyers....de ha mérges vagyok egy pöcs miatt akkor az vagyok,mégpedig nagyon:D Ezek után valahogy tényleg nem bánom,hogy a Laci kimaradt az életemből és akkor még enyhén fogalmazok....

    VálaszTörlés
  3. Szia Adél!
    Elég érdekes vagy, te találkozgattál vele zsolti nélkül akkor nem értem miért vagy felháborodva?!Én nem vagyok Laci mellett egyáltalán nem a te világod megnéztem iwiw-en de akkor is flörtöltél vele az ő érzései attól függetlenül nem változnak meg mert visszamentél Zsoltihoz(bár ezt sem értem miért tetted).Két ilyen pasit:)komolyan nem értelek úgy látom nem tudsz egy magadhoz való barátot kifogni.Amikor először olvastam Laciról azt hittem egy normális pasi de szerintem egy vicc.Később te is rájössz persze mindenkinek vannak tévedései.Ezzel nem bántani akarlak de attól,hogy tomi ír itt neked én nem ájulnék el mert nyilván ő zsoltit favorizálja.Na olvasom tovább a blogot hát ha megjött az eszed:)
    Üdv charmee

    VálaszTörlés
  4. Szija
    Igen én találkozgattam vele Zsolti nélkül bár igaz az egyetlen egy alkalom volt a többinél már csak baráti tali volt és Zsolti is jelen volt.

    A felháborodásom pedig abból adódik,hogyha szeretek valakit akkor utánna nembaszok rá és még egy sms-re sem méltatom....

    Maradjunk annyiban,hogy ha kedvem lenne akkor Molnár Tomi hasonmás barátom is lehetne de nem vagyok oda az egoista seggfejekért akik a nap 24 órájában a tükörben nézegetik magukat és több ruhát vesznek mint én magam. Eztpersze nem Tomira értettem ő nem ilyen....csak volt már népszerű pasim aki modell volt és nem volt a legjobb parti.

    Komolyan kíváncsivá tettél. Miért vicc a Laci? Egyébként ismerjülk egymást? Mert az itteni neved alapján foggalmam nincs ki vagy.

    Tomitól meg nem elájúlva vagyok hanem tisztelem amit csinál ennyi,nem nyalom a seggét azért,mert ő AFC Tomi,én az embert tisztelem benne nem pedig a hírességet názem benne.

    VálaszTörlés
  5. Ja Char vagyok talán régen ezt a nevet használtam. Miért vicc a Laci?Ez egy megérzés rá kell nézni.Most nem fogom megmagyarázni mert tök mindegy mit mondok úgyis azt mondanád miért mondok véleményt róla ha nem is ismerem.De ezek szerint jól gondoltam:))
    Egyébként ne érts félre nem a kinézet a fontos nem kell full helyesnek lenni egy pasinak a lényeg,hogy szeresd.Nem gondoltam,hogy nyalod a seggét Tominak:)Csak azt írtam,hogy nyilván ő zsolti mellett van és nem kell ennyire benyelni amiket mond neked,hogy mennyire összeilletek zsoltival. Szerintem nem de persze ez egy olyan ember véleménye, aki megint mondhatnád honnan tudhatnám nem is ismerlek titeket. Nyilván én az alapján alakítok ki véleményt, amit itt olvasok nekem ez jön le.
    "Ellendrukker" vagyok SAJNÁLOM!
    Te egy értelmes csajszi vagy nem illik hozzád ennyi!Nálam ott vágta el magát a kis barátod,hogy egy helyes pasiról küldött képet egy csajnak vagy ki tudja hánynak és azt hazudta,hogy balesete volt ezért lett ilyen a feje, ami egyébként alapból ilyen volt!Ja meg én az öngyilkos fórumról "ismertem" meg őt ott is már kb mindenki röhögött rajta mert előadta,hogy megöli magát aztán eltűnt mindenki sajnálta míg rá nem jöttek,hogy kamuzott. Nem értem,hogy viselkedhet így egy 40(mert még azóta se árultátok el az igazi korát de kb ennyinek néz ki) éves ember,aki úgy öltözik mint egy 15 éves pasi.

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES