Oldalak

2010. augusztus 13., péntek

Egy Angyal

Elmondhatom nagy álmom és vágyam teljesült a mai nappal bár nagy ára volt.

A mai napon kaptam egy Angyalkát:) Mint ahogy egy AFC szám is mondja....Igen olyan kivételes megtiszteltetésben van részem,hogy AFC Tomi is segít nekünk megbeszélni a dolgainkat Zsoltival.

Ez nekem nagyon,nagyon sokat jelent hiszen aki ismer az tudja,hogy Tomit egy zseninek tartom. Ha valaki azt mondta volna 1 éve,hogy felvesz Tomi engem majd msn-re tuti csúnyán kiröhögtem volna:)

Msn cím kunyerálók kíméljenek az életem árán sem árulom el.

Innen is szeretném megköszönni Tominak amit tesz. Ellát a jótanácsaival,valami problémám van megtudom beszélni vele. Hihetetlen rendes ember,bár mindenki ilyen lenne,olyan jókat kacagok azon amiket ír.
Kedvenc képecském:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES