Oldalak

2010. augusztus 26., csütörtök

Suliközeli élmények :"(

Valahogy nem akarok iskolába menni.....főleg,hogy már nem akartam a Keróba járni hanem Budapesten a Kodolányiba de olyan okos vagyok,hogy nem adtam be jelentkezést a média szakra....és nem is bántam meg,mert az államilag támogatottra tuti nem vettek volna fel...hiába kevés volt a pontom. De most ezt elvégzem kapok pár szakmát, lerakok egy nyelvvizsgát és máris több a pontom.

Holnap Tk osztás....valahogy nem vágyom rá. Főleg néhány okosabb osztály társam jajveszékelésére. Szinte hallom. "Úr Isten,hogy nézel ki? Most akkor nem vagy emo? Mennyibe került ez meg az?"....Nem épp értelmesek. Tény a nyár során megváltoztam némiképp. De mindenki változik így én is. Kíváncsi vagyok azért a reakciókra. Az élelmesebbek nem lepődnek meg annyira ha már ma ránéznek a blogomra :P
Én lennék:)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól nézel ki és ne addj az osztálytársak véleményére és tanulni meg muszály én is tanulok XD Majd beadom máskor a Kodolányiba a papírkád és leszel még te diplomás és én ott leszek a diploma átadódon az első sorban és játszom majd addig a gyermekeddel XDXD Tomi

    VálaszTörlés
  2. Szijja Adél! Bocsi deh muszáj megkérdeznem,a képeden az műhaly vagy ilyen hosszú a hajad?
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Hú túl sok az infó XD
    SZóval előszöris válaszolok Tominak:)
    Köszi,de néha muszály adni a véleményükre,mert folyamatban baszogatnak:D De az emo korszakom óta mégjobban,de szarok rá,szóval benézték....:D Ez vagyok,nem tetszik nem kell rámnézni:) Vagy max. kiverem belőlük a kakit is:P

    Igen kell tanúlni de ne ilyen szart XD Megkaptam a könyveket,besírok:D Angolul el kell tudnom magyarázni,hogy milyen dezodorok vannak a bolt kínálatában meg hasonlók XD Most legalább jóljön,hogy profi vagyok angolból:D

    Rendicsek,te leszel a díszvendég és addig vigyázhatsz a kis Tomikára XD

    VálaszTörlés
  4. Kedves Névtelen!
    Előszöris írhatnál legközelebb egy nevet csak,hogy tudjam kihez beszélek:D

    Egyébként szerintem 1000 nőből 2-nek van ilyen haja alapból,a haj igazi csak nem az enyém hanem pótolt haj,keratinos,nem varrva van. Ha téged is érdekel ilyesmi szólj és adok fodrász elérhetőséget:)

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES