Oldalak

2010. augusztus 24., kedd

Alvás,Dante,Jared, ismét kutyi,minden egy nap:)

A mai nap is jó volt bár vannak momentumok amik kissé idegelnek és nagyon csúnyákat tudnák mondani azaz írni de nem fogok,kivételesen befogom a hatalmas számat.

Jelen pillanatban épp Scooter - Jumping all over the world-ot hallgatok:D Régen nagyon nagy kedvencem volt,most meg egy kis nosztalgia kedvéért előkaptam,imádom(L)
Hamarosan Zsoltival elköltözünk. Szeretnénk függetlenedni,én háztartást vezetni(bebizonyítani,hogy nem vagyok annyira elveszett,mint sokan hiszik). Na meg ne felejtsük el a költözésből azt sem,hogy jóapám mostanában nagyon szeret veszekedni főleg velem....meg Jared sem maradhat itt sokáig,mert nagyon nem tetszik egyes embereknek a kutya a lakásban. De így legalább lesz az Alíznak egy külön szobája ahol eltud Dantézni. Ja elfelejtettem,Dante az Alíz pasija,olyan aranyos.
Dante,igazi lázadó emo
Ma is sikerült rengeteget aludnom aminek az volt az eredménye,hogy csak most ültem le blogolni de legalább leültem:)

Ma is dumcsiztam a Tomival. Mint mindig most is jófej és aranyos,tök nagy megtiszteltetés ért. Küldtem neki myvip meghívót és kommentelni fogja a képeimet. De mint már írtam egyszer, msn címet hasonlókat senkinek sem adok meg! Ismét olyan dolgokat tudtam meg és dumcsiztunk ki amiről álmodni sem bírtam volna XD Kérésének eleget téve most már muszáj lesz új képeket is publikálnom:D

Elvittük Pufival sétáltatni Jaredet. Olyan ügyes volt,hogy belecsúszott a kútba amiből inni akart....kis hülye gyerek,de legalább tudjuk,hogy tud úszni XD
Itt is látszik nem 100-as :D
Ja és amíg nem felejtem el:D 3 hét múlva megkapom a Yorkimat:))))))) Imádom(L) Majd lesz a Zsófinak kit dögönyöznie. Természetesen a kutyust az egyetlen drága szerelmemnek Zsoltinak(L)(L) köszönhetem! Köszi Pufi,imádlak! Most már a mi saját családunk is bővül:D




2 megjegyzés:

  1. Aranyos a bejegyzésed és már érzékelem,hogy mennyire szereted a te pufikádat (uncsim),de normálisabb képed nem volt rólam??XDXD Tomi

    VálaszTörlés
  2. XD De volt,de ez is olyan aranyos:) Minden kép aranyos rólad:D

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES