Oldalak

2010. augusztus 11., szerda

And whats up with Laci?

Megbeszéltünk végül mindent a Lacival....hogy Zsoltival kibékültem és így nincs helye az életemben,mint társ azaz,mint kapcsolat. De barátilag fontos és a barátságát nem szeretném elveszteni azért ami volt....azaz elvesztettem a fejemet egy olyan helyzetben amiben nem lett volna szabad.

Laci is megerősített,hogy a barátságot mindenképp szeretné megtartani és ez Zsoltinak sincs ellenére aminek nagyon örültem:)

Persze ezek után csak 3-asban talizunk nem kettesben hiszen a barátok nem igazán szoktak kettesben lenni. Örülök annak,hogy a fiúk érett felnőttek módjára beszélték meg a kialakult helyzetet. Nagyon nem szerettem volna,hogy bunyó vagy egyéb legyen a dologból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES