Oldalak

2010. augusztus 27., péntek

Kanos pöcsök :@

Amíg el nem felejtem....sétáltattuk Jaredet és egy csoport idióta csávó megtisztelt a "figyelmével".

"Megsimogathatom? És a kutyát?" Kicsit lettem csak paprikás....igazából ha nem kutyával lettem volna és nem is az Alízzal meg a Zsoltival tuti odamentem volna,hogy "Igen,mit szeretnél"? Csak addig nagy a pofájuk amíg nem megy oda az ember,olyankor azt sem tudják,hogy köpjenek vagy nyeljenek... annyira nekik mentem volna:)
Na azok a pasik kb. hasonló dolgokat művelhetnek otthon.....tuti nem láttak még nőt XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES