Oldalak

2010. január 17., vasárnap

"Sosem volt enyém...."

Most egy olyan bejegyzés következik amelyben konkrétan vallok valakiről. Akik régebbi olvasók vagy személyesen ismernek azok tudhatnak erről a személyről az újabb olvasók nem igazán,szóval most konkrét névvel írom le mit gondolok róla.

Ki lehet nevetni a személy miatt vagy azért amit írok de aki ezt teszi annak szíve sincs,nem szeretett talán sosem senkit.

Mindenkinek voltak az életében rajongások,viszonzatlan,meg nem értett szerelmek. Ezek között a fogalmak között nagyon csekély a különbség.

Szerintem a rajongás az amikor valaki úgy szeret valakit,hogy nem ismeri,rajongásának tárgyáért megtenne bármit,próbál kitűnni a többi rajongó közül,hogy észrevegyék,folyamatos koncert látogató,simán szóba elegyedik a kedvencével.

Vannak azonban olyanok akik nem a sztárt hanem az embert szeretik.

De most lehet vitatkozni ezen az egészen,hogy van e különbség vagy nem,én csak magamról tudok írni.

Kimondom,leírom….Imádom Molnár Tomit(gyengébbek kedvéért AFC Tomi).Nem vagyok hülye rajongó hiszen szarok arra,hogy AFC Tomi engem nem a menősége érdekel hanem a lelke,a dalszövegei,a zenéje,a humora,az egyénisége….

Előbb szerettem őt,mint Zsoltit,nem titkolt tény,hogy Zsoltival végletekben gondolkozva Tomi miatt jöttem össze. Még Decemberben voltam úgy vele,hogy most vagy soha,megmondom amit és ahogy érzek,csak egy apró jelet kértem…de amint mindenki tudja most Zsoltival vagyok.

Nem tudom még mindig eldönteni,hogy miért van így ez az egész Tomival,az egész felfoghatatlan a számomra.. Most vagy nem akar megbántani(amit kizártnak tartok,mert egy megmondós alak nem félne a lelkivilágom megbántásától megmondaná,hogy kopjak le) vagy a sok véletlen folyamán nem tud rólam semmit vagy nem vágja le a szitut.

Rohadt sokat vagyok Pesten és egyszer nem futottam össze vele és fogalmazunk úgy,hogy Tomi nem az üzik embere legalábbis velem kapcsolatba,mondjuk épp a reményvesztettség miatt adtam fel az egészet.

A másik 3 taggal dumálgatok,Peti meg Miki tök aranyos az emberrel. Miki igazi meglepetés volt,nem olyan csöndes,mint gondolnánk igazi nagy arc,tök jó fej.

Szóval én már nem is foglalkozok Tomival,direkt nem nézegetek róla képeket, max. zenét hallgatok de mindennek ellenére egy rohadt nagy űr van bennem.

Múltkor amikor Napiszarra feltették a banda új lemezét írtam egy körüzit a zenekarnak de valami csoda folytán Tominak nem küldte el a rendszer.

Lehet véletlen? Nem hinném,nem hiszek a véletlenekben,főleg úgy,hogy az üzit háromszori küldés után sem kapta meg érdekes….Szóval ennek az egésznek valami oka van,valami de még nem tudom.

Nem zaklatom Tomi eszembe sem jutna,tudom a teló számát,hol lakik az msn címét de sosem éltem vissza ezekkel az adatokkal nem vagyok olyan,koncertre sem mentem még el és lehet nem is merek még jó darabig,szeretném elfelejteni….Tiszteletben tartom a magánéletét,ő dönti el kivel osztja meg és kivel nemés ezt el kell fogadni.

Talán majd egyszer kiderül mire is jó ez az egész…



Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES