Oldalak

2010. január 15., péntek

Bekaphatod :D

Reggel hatkor a halál faszának sincs kedve bemenni matek érettségi előkészítőre. Igaz 7. órában volt eredetileg de ugye át kellett pakolni,mert mások nem képesek 1 lyukas órát várni rá,igaz nekem is van az nap de az már senkit sem érdekel,szóval kurvára nem fogok hajnalban bóklászni emiatt a szar miatt.

Nagyon hatásos,annyira,hogy aki rendszeresen bejár annak is van 7 egyese…. Én is beszoktam menni,arról nem tehetek,hogy jó pár kimaradt,mert beteg voltam és suliba sem voltam vagy reggel hétre volt időpontom dokihoz,most csak simán nem volt kedvem bemenni inkább aludtam.

Első órám eleve „Tüncike tanárnővel” volt,meg is kaptam az osztást.”A nyakamtól 5 centire van egy kard nem tehetem meg,hogy nem járok be,mert ő dönti el,hogy megbuktat e vagy elenged e érettségizni,túl sokat engedek meg magamnak. Mennyire tudom az exponenciális egyenleteket?” Mondom neki,hogy nagyrészt tudom,erre annyi volt a reakció,hogy akkor felír egyet a táblára és tutira nem tudom megoldani,olyan kedves nő ez….

Na ez az én vagyok a jótanár te meg a hülye diák monológ. Mi a fasznak keljek fel és menjek be 7-re amikor 15 perc késéssel libeg be,felírja a táblára a feladatot és kifujt,ezt egyedül is megtudom csinálni.

Arról meg,hogy megbuktat meg hasonlók nem vágom mi alapja van,megnézem,hogy a picsába csinálja azt úgy,hogy van két egyesem meg öt kettesem…

De most úgy kibaszok vele,hogy beszarik,annyit fogok matekozni a haverokkal,hogy mindenképp muszáj lesz megadnia a 3-ast,4-est a dogámra. Jelenleg is tudom kb. ilyen szinten csak ugye akit utálnak annak ez nincs megadva….Évvégén meg kell majd adnia a 3-ast és a képébe fogom mondani,hogy ne verje magát arra,hogy belőlem a „hülyéből” jó matekost csinált,mert ez nem az ő érdeme,a reakciójára meg szarni fogok:D


Egyik mostani képem csak,hogy megismerjetek:D

Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES