Oldalak

2010. január 25., hétfő

Angol kibukás

Ez egy megmondós bejegysés lesz, mert a faszom ki van a diszkriminációból!

Angol óra volt. Közeleg az érettségi, órán a tételekből felelünk. Valahogy senkinek nem volt kedve felelni ki gondolná. Azt mondta a tanárnő,hogy mondjunk egy számot 2 és 11 között(mindenki egyből levágta ez névsorból a számok akit mondanak az fog felelni).Szinte mindenkiben felébredt az önmentés szóval nagy kiabálás közepette a létező összes szám elhangzott.

Ezzel persze nem jutottunk előrébb. Kiment a Cinty és bökött a papírra,na ki lett a „szerencsés”? Hát persze hogy én.

Bennem meg fel ment a pumpa. Mi a fasz az,hogy előttem 10 ember mondtak aztán nekik nem kell nekem meg kell? Miért?!? Mert én vagyok az”okos Balogh Adél,az osztály megmentője” vagy mi a fasz?

Még én voltam a bunkó,hogy megmondtam nem felelek,kérem az egyest,feleljenek az angol analfabéták ne engem baszogasanak.

Persze meguntam a hülyeséget,fogtam magam feleltem,persze 5-öst kaptam( mondjuk nem nagy szám úgy,hogy az ember perfekt beszél angolul meg eleve ezekben a témákban egy 10 éves tud nyilatkozni).

Akkor is kivagyok, hogy nekem kell másokat menteni,elegem van belőle,ezért is pofáztam vissza.


Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES