Oldalak

2010. január 4., hétfő

Ismét kaotika

Igen,ismét. Nem tudok kilábalni,nem mentem suliba,nem bírok és nem az iskola undoritisz nevű betegség beszél belőlem….Akár hányszor hiszem ismét nyeregben vagyok semmi sem szabhat gátat nekem tévedek és hol valami borzalom,hol egy el nem múló betegség boldogít….

Voltam dokinál ahol nem kaptam gyógyszert. Mondom fasza,hát persze miért is mentem volna ha nem valami gyógyszerért. Kijelentette ő így nem ír gyógyszert menjek el dokihoz,hozzak leletet és akkor majd ad valamit.

Holnap suli,megint szét fogom szenvedni az agyamat,főleg kiderült dogát is kell írnom…..


Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES