Oldalak

2010. január 16., szombat

Rendeződik

Merem azt mondani,hogy kezd úgy alakulni az életem ahogy szeretném,van amiben jó vagyok,kezdenek elfogadni,sikerül megvalósítanom magamat,vannak akik szeretnek és vannak akiket én szeretek.

Az élet nem egyszerű,ezt nem is mondom egy percig sem. Mindig voltak és lesznek is gondok az emberek életében,ezért jó élni,vannak kihívások amiket legyőzve érzi az ember,hogy valakivé válik.

El kell fogadnia a fiataloknak,hogy a suli nem más,mint szükséges rossz. Az egésznek az az előnye,hogy az ember okosabb lesz,megtanul beilleszkedni a társadalomba meg eleve is jó a társoság. Így érettségi előtt kicsit parás a helyzetem de ez is csak egy akadály amit le kell győzni.

Vannak szüleim,családom,barátaim és párom,ők szeretnek én pedig szeretem őket,a szeretetnél pedig nem is kell több a boldogsághoz.

Nincs tökéletes kapcsolat,minden kapcsolatban vannak félreértések, konfliktusok,attól válik mégis az egész csodálatossá,hogy a másik miatt változol,felfedezed az életed megosztását mással,tanulsz sok dolgot egy másik embertől,egyszóval felnőtté válsz.




Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES