Oldalak

2010. január 14., csütörtök

My tattoo

Na végre ez is megvan. Voltam a Citrom utcai tattoo szalonban a Katánál. Röpke 3 órát tetováltak és még legalább ennyi hátra van. 1 hónap múlva kell mennem újra.

Mit is mondjak?

Amikor simán a kontúr vonalakat rajzolják az nem vészes de amikor színezik főleg fél óra után is ugyanazt a területet az durva:S

Most még félig sincs kész de nagyon komoly dolog lett,amint kicsit megnyugszik a dolog rakok fel képeket.

Büszke vagyok magamra,hogy ilyen helyre,ezt a mintát és ilyen méretben kibírtam:)

Ó,amíg el nem felejtem,szeretnék bocsánatot kérni vagy nem is tudom mi ere a jó szó….Köszi Csilla,hogy megrajzoltad nekem,nagyon tetszett és tetszik is de találtam ezt a mintát és ez fájóbbnak nézett ki,meg jobban illeszkedik oda ahol végül is van,de remélem nincs harag OO


Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES