Oldalak

2010. január 30., szombat

Kedvesnek indult de tragikus lett

Akartam írni egy nagyon kedves bár szomorú bejegyzést,de minden megváltozott amire le akartam írni és most magam alatt vagyok,lehet én tehettem róla vagy az,hogy nem segítettem neki elégé,nem hívtam neki segítséget:(

Elmesélem ami miatt nagyon oda vagyok,több órája sírok és azt sem tudom mit csináljak.

1 napja vettem észre,hogy az egyik született kis hörivel baj van. Mindkét szeme csukva volt és a „vizsgálataim” alapján kiderült,hogy szegény teljesen vak :’( A szívem szakadt meg,hogy szegénnyel ilyen mostohán bánt el az élet eldöntöttem megtartom,gondoskodni fogok róla,nevelem és szeretem élete végéig.

Erre jött a második sokk,szegénynek egy seb is van a fején :( Épp lefekvéshez készültem de ennek ellenére lementem a pincébe,felhoztam az Alízzal az akváriumot,raktunk bele almot,kaját,mindent ami kell és a kis jövevényt áttelepítettem a tesóival együtt.

Telefonálni akartam állatorvosért de 23 órakkol nem zavarhattam senkit… Eldöntöttem másnap amint hazaérek suliból felhívom a Jácint apukáját,mert ő állatorvos és talán tud segíteni.

Suliba végül is nem mentem,mert reggelre nagyon szarul lettem,felhívtam Tomi bát és azt mondta,hogy látatlanba azt mondja a kicsinek hörcsög bénulása van amin nem lehet segíteni,sajnos 1-2 napon belül megbénul teljesen és már lélegezni sem tud majd :’(

Totál kibuktam,de nem tudtam mi mást is tehetnék,még ott lebegett előttem,hogy amint jobban leszek elviszem azért dokihoz hátha mondanak valami bíztatót.

Próbáltam kézből etetni,de nem kellett neki…Próbáltam itatni nem kellett neki….Próbáltam gyümölcsöt,zöldséget adni neki de nem kellett neki.

Kis idő múlva azt vettem észre,hogy a hátán fekszik és nem mozdul csak ha hozzá érek,akkor is alig és fájdalmai vannak :’(

Nem tudtam már mást tenni,mint egy kis „valamivel” elkülönítettem a testvéreitől,had haljon meg nyugodtan.

Ezután történt a legfurább. Az egyik testvére valahogy mégis bemászott hozzá és miután meghalt eltemette…

Nincs egy képem sem róla,hogy megőrizzem. Gyötör a lelkiismeret talán ha nem lettem volna beteg elvihettem volna állatorvoshoz és most is élhetne :’(
Írta AngelEmoStar:)

2 megjegyzés:

  1. ... ha betegen született az álatorvos sem segített volna rajta. Ne gyötörd magad, hiszen Te mindent megpróbáltál... a kishörcsögnek pedig már nem fáj semmi. Blind77

    VálaszTörlés
  2. Köszi,hogy próbálsz megnyugtatni:)

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES