Oldalak

2010. január 14., csütörtök

Átváltozás

Ő,az,hogy beszarok ettől a műtől az gyenge kifejezés? Szerintem nem,azt hittem én olvasok beteg könyveket de aki úgy tervezi az életét,hogy szeretne még nyugodtan aludni illetve nem szeretne agyilag tönkre menni az ezt ne olvassa el.

Basszus arról szól,hogy egy csávó reggel arra ébredt,hogy féreggé változik,2 oldalon keresztül szenved,hogy hogyan keljen fel,bemászik az ágy alá,a falon mászkál majd megdöglik,mindez 30 oldalon….

Nem minősítem ennél jobban de tuti,hogy aki írta annak valami baj volt az „agyában” bár nem hiszem van neki olyan,és még én írok fura dolgokat?:O




Írta AngelEmoStar:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES