Oldalak

2010. január 14., csütörtök

Sokkot kaptam :O

Ő,mit is mondjak arról,hogy hogyan jellemzem magam? Talán a legtalálóbb vékony,fura lány,extrémizmussal,kék szemmel,fekete hajjal,egy deka háj nélkül.

Ez a bejegyzés az erősebb idegzetűeknek ajánlom és aki duci az inkább mellőzze,bár azt most kijelentem,hogy nem a túlsúlyos emberek ellen írok csak most kibuktam és egy dagadt csajon.

Szóval mindegy,hogyan de most merült fel Zsolti egyik volt nője .Az összes csaj közül egy volt akitől az,hogy hányingerem van enyhe kifejezés. Erre most meg kiderült ezek keféltek:@

Baszza meg,ez egy 160 magas 60 kilós tehén,akkora csöcse van,hogy a fejem kutyafasz,a segge meg akkor,mint ide Budapest.

Egy ilyennel? Jó,én aztán szarok rá,csak behányok,nem sok közös van bennem és abban a csajban hacsak nem közös,hogy elméletben ő is nőnemű:D

Beszarok,nekem vannak önértékelési problémáim,én azon aggódok szeret e majd ha mit tudom én nagyobb lesz a seggem vagy narancsbőröm lesz,én egy hülye vagyok,ha szerette azt a deformált tehenet akkor én mit fosok de most komolyan. Ahhoz képest Miss Amerika vagyok,én is lehetek pakolós maca,mi van ha nekem az tetszik? Mi van ha szilikon mellem lesz? Semmi,ha akarom az lesz,ha valaki lelép ez miatt az takarodhat:D Ú,olyanokon tudok aggódni tetszik e neki amit éppen felhúzok,basszus ehhez a csajhoz képest még 5 pufi kabátban is anorexiás vagyok:D

Szóval rettegj Magyarország,mert elszabadultam és sokkolni fogok mindenkit:D


Írta AngelEmoStar:)

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Végre lehet írni mert még azután se tudtam, hogy írtad hiba volt az oldalon de már jó. Nem értem mostanában megváltozott a stílusod. Régen sokkal érthetőbben írtál. Most nem írod le az előzményeket így valamikor azt se tudom kiről van szó amikor éppen beszélsz valakiről. Csak az tudja miről van szó, aki ismer meg persze ha te olvasod vissza neked is tök egyértelmű de egy olvasónak egyáltalán nem az. Azt viszont látom és örülök is neki, hogy egy kicsit már felszállt a "rózsaszínköd" nem vagy annyira elvakult mint eddig.Sok sikert az íráshoz!!!!

    Char

    VálaszTörlés
  2. Szia Char!

    Köszi,hogy írtál,jó olvasni ismét a véleményeket,sajnos nem tudom milyen hiba miatt nem lehetett írni de most már lehet.

    Igen megváltozott a stílusa az irományomnak,de most,hogy így szóltál,hogy nem mindig értehtő mit is írtam ezentúl figyelni fogok erre a hibámra.

    Pusz:AngelEmoStar

    VálaszTörlés
  3. Azért 1 msn címet kirakhatnál (lusta vok keresni szóri) csak mert tökre jó lehet 1 sokkolóval beszélgetni :D Jómagam is az vagyok :)

    VálaszTörlés
  4. Szia:)

    Tessék az msn címem,bátran fel lehet venni,nem harapok XD
    balogh.adel15@hotmail.com

    Légyszi legközelebb írj valami nevet vagy valamit amiből rájövök ki is vagy.

    Köszke

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES