Oldalak

2012. január 5., csütörtök

Jóslatok,jövő titkai

Elérkezett immár 2012 is. Kicsit furcsállom még de majd megszokom ezt a dátumot is.

Új szokásként fogadalmakat is tettem,pedig nem szoktam. Megfogadtam,hogy sokkal többet fogok blogolni valahogy beleszorítom az időmbe. Elcsépelten hangzik de jelenleg gyakorlatilag aludni sem sok időm van de ha vége ennek a zűrös korszaknak akkor talán az én életembe is lenyugodnak kicsit a kedélyek.

Szilveszter kicsit érdekesen alakult. Házibulit tartottam. Nem voltunk sokan de olyanokkal voltam akik szebbé teszik az életem. Csak,hogy néhány embert említsek: Alíz,Robi,Laci,Bea,Zsófi,tesóm,az ismeretlen törpe kommandó:D

Alkoholnak nem szenvedtük hiányát aminek meg lett a hatása pár emberre nézve. Engem is kicsit megütött a dolog de én vicces részeg vagyok,A-ból B be táncikáltam és vigyorogtam. Íme egy kép még az ivás kezdetén:D
Amikor Kalinkából Katinka lesz :D
Belekeveredett a buliba 3 alak akikre nem számítottunk. Eddig mindig viccesnek találtam az amerikai filmekben amikor a jó kislány bulit tart és tele lesz minden idegenekkel,azt gondoltam ilyen nincs a valóságban,hát mégis akad:D

Alkoholizáló cimboráim a Bea és az Alíz volt,megalapoztuk az estét az biztos. Erről a korszakról még vannak képek,mert józan voltam,utána már nem volt aki fényképezzen.
Alíz és az alkohol

Zsófi később csatlakozott hozzánk,addigra már a józanság talaján álltam ismét. Kicsit érdekes volt ahogy a 3 srác nyomulni próbált de aktív kosárban részesültek.

Lacinak verekedni támadt kedve és levert valakit az utcán,mert csúnyát mondtak neki....

Az alkohol mindenkiből kihozta a valós énjét.

Fogadalmak között szerepel az,hogy többet járok el itthonról. Vivinek lesz szülinapi bulija,itt az alkalom a lazulásra:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES