Oldalak

2012. január 14., szombat

"Oszd meg" és társai,emberi butaság

Engem annyira tud idegesíteni és bosszantani amikor olyan dolgokat osztanak meg közösségi portálokon ami egyáltalán nem odavaló. Gondolok az olyan kutyára akinek petárdát dugtak a szájába vagy a kisgyerekre akit brutálisan megvertek.

Én elhiszem,hogy az ember a sok zombees meg halállal kapcsolatos film után már keményebb témákat,képeket is elvisel és nyugodtan megnéz de ez akkor sem mutogatásra való. Érzékenyebb vagyok a kelleténél,megvisel,sírok rajta,ez az egyéni szociális problémám. DE vannak gyerekek akiknek nem szétvert fejel fekvő állatokat és gyerekeket kellene nézni. Felelőtlen ilyeneket feltenni. Küldözgessék a nagyok egymásnak üzenetben de ne olyan módon,hogy pl. a 7 éves Kinga a suliból hazaérve szembesüljön azzal,hogy Buksit agyonverték....

Másik kedvencem amikor szintén ezeket a képeket felhasználva olyan hülyeséget terjesztenek,"hogyha megosztod akkor kap mondjuk az adott állat vagy gyerek 100 Ft-ot. Minél több a megosztás annál több pénz folyik be az áldozatoknak." Lehet én vagyok nagyon negatív a világgal kapcsolatba de ez egy baromság. Senki nem fog azért Buksi kutyának pénzt adni,mert reklámozzuk,hogy megkínozták. Azt hiszem baj van azzal aki az ilyent elhiszi. Ki a fene fizet a megosztásukért? Erre adjon választ aki megosztja,köszönöm előre is:)

Az persze megint más ha a megosztás mellett ott van egy bankszámlaszám,hogy azon keresztül lehet segíteni. Ezt inkább hihetőnek tartom bár így sem utalnék,mert nem tudom kihez is vándorol az összeg. Az ilyen beteg állat általában állatvédő szervezeteknél köt ki (ők visszainformálhatóak,megbízhatóak),ha utalok meg is kapja a kutya a pénzt. Gyerekek esetében meg biztos valamilyen gyermek segítő szervezet veszi kézbe az ügyet,utalás esetén biztos ő kapja meg az összeget.

Nem szeretem,hogy az emberek nem gondolkoznak csak nyomják a megosztást. Felelőtlenek és ostobák...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES