Oldalak

2011. december 22., csütörtök

A felejthetetlen "B"

Valahogy a csodálatos Zsófi+Adél párostól lehetett várni,hogy valami gikszer,kivitelezési hiba csúszik a számításokba....érdekesen alakult a B-be tervezett buli.

Nem vagyok csajos csaj,hétköznap főleg nem. Nem igazán köt le,hogy ha suliba megyek akkor úgy nézzek ki,mint valami amerikai nyálfilmből a bálkirálynő. Tök jó,hogy vannak olyanok akik ezt élvezik,én valahogy annyira nem. Épp ezért ha elmegyek otthonról akkor szoktam kicsípni magam. Buliba készültem tehát logikus számomra,hogy nem melegítőnadrágba megyek el. Valahogy anyukám nem igazán értett ebben velem egyet,nem igazán tetszett neki az ötlet,hogy télen miniszoknyába meg fűzőben menjek el buliba. Hiába az ellenkezés a felmenők részéről,engem nem lehetett eltántorítani,elindultam,hogy találkozzak kedves kis (nálam magasabb) barátommal:)

Felszálltunk a megfelelő buszra,majdnem nem szálltunk le a Sparnal:D De az utolsó percben leszálltunk. Igazat megvallva egyikünknek sem volt fogalma merre van a B...elmondták páran merre meg hogyan kell menni,de 0 térérzékünk van... Természetesen rossz irányba mentünk...majd bízva abban,hogy az új irány jó elindultunk felfelé egy dombocskán. Az egészbe az volt a vicces,hogy gyakorlatilag ott mászkáltunk ahova a kutyám jár állatorvoshoz. Kezdett fura lenni a táj...konkrétan rohadt nagy épületeket láttunk,zene meg emberek igazából semerre. Elbizonytalanodtunk és jött a zseniális ötletem.

Beugrott,hogy PP a környéken lakik. Visszakúsztunk odáig,írtam neki egy kedves kis üzenetet (éjfélkor) és volt olyan kedves,hogy kijött hozzánk:) Majd elmondta merre is kell menni. Miután kicsit bután néztünk rá...elkísért minket majdnem végig,kb. 20 métert kellett önállóan megtennünk.

Mit gondoltok?!? Hát persze,hogy jó helyen voltunk a Zsófival,fel kellett menni erre a buzi dombra...csak az utolsó métereken elbizonytalanodtunk. A hátrahagyott 20 méterünkön megint elkevertünk valamerre...de hihetetlen logikánknak köszönhetően bejutottunk a kóterhoz. Az volt a fura,hogy nem igazán nézett ki a buli bulinak. Zene idiótán szólt,a szó szerint. Betettek valami számot,5 másodpercet ment,kikapcsolták és 10-15 percig semmi. Valahogy nem így képzeltük el a dolgot. Belefutottunk egy kedves párba. Mondták,hogy nem is érdemes befizetni a belépőt,mert zene nuku,emberből 20 lézeng,azt ígérték a szervezők,hogy hajnali 2 felé lesz buli. HAJNALI 2?!? Könyörgök....éjfél volt....hajnali kettőig nem fogok ott állni,mint a pisztráng a dobozban. Szóval nem lettünk a B partiarcai,otthagytuk a fenébe.

Elindultunk a belvárosba,hogy beülünk a Mekibe beszélgetni kicsit. Amire odaértünk épp zárt:D Gondoltam benézünk az autós Mekibe. De ott is már csak úgy adtak ki kaját,nem lehetett beülni:D Így meg fenének volt kedve.

Kicsit megtörve elindultunk felénk. Zsófi taxit fogott,hogy hazatudjon menni,én meg megfáradtan tértem aludni:D

Azért akadtak vicces pillanatok. Kóternál mászkáltak a zsaruk. Én meg valljuk be csöppet kurvásan voltam öltözve,kicsit gyanúsan néztek rám. Talán annak köszönhetem,hogy nem igazoltattak,hogy a Zsófi normálisan nézett ki mellettem nem úgy,mint aki éppen várja a kuncsaftokat. 

Konzumnál meg megállt mellettünk egy autó,lehúzzák az ablakot.....rám nézett a Zsófi,hogy "szerintem most fussunk" XD Az ötlet jó volt de már a lábam sem éreztem XD 13 centis tűsarkúban végigmásztam a várost,én már nem futottam:D Valami Aladint vagy mi a rákot kerestek...franc tudta merre van :D

Szóval így ért véget a hatalmas bulink :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES