Oldalak

2012. január 19., csütörtök

Rettegés

Még mindig zűrös kis élettel rendelkezek de amit lehet azt megteszem,hogy minimalizáljam a zavaró tényezőket,alakokat,eseményeket.

Pár hónap van vissza a suliból,van addig bőven tanulni valóm és még csak utána kezdődik az igazi nagy betűs élet. Kaposvári egyetemre jelentkezek,megtaláltam azt a szakot amit nekem szánt a jó Istenke is. Állattenyésztő mérnök leszek:) Azon belül is hobbi állatokra fogok specializálódni,kutyus tenyésztő leszek ha nagy leszek.
Border Collie
Van aki hanyagolhat. Engem nem érdekel honnan jön vagy honnan nem,de a közelembe ne igazán jöjjön,mert nem igazán teszi zsebre amit tőlem kap. Másrészt rendőrt fogok hívni,hogy zaklatnak,ha szükséges akkor agyonveretem. Nem szép ilyent írni de aki tudja kire célozgatok az megérti. Sok negatív dolgot "köszönhetek" neki.....nem kérek belőle többet,a nevét sem akarom hallani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES