Oldalak

2012. január 14., szombat

2-ből 1 kilőve:P

És igen:) 2 küldetésem van,(részben már csak volt) erre a hónapra.

A szintvizsgától kicsit tartottam,mert szerettem volna számomra megfelelő minősítést elérni. Nem az érdekel mások mit várnak el tőlem hanem az,hogy én mit tartok jónak. Maximalista vagyok,nekem a 3-as és társai egyet jelentenek azzal,hogy hülye vagyok:) Félreértések elkerülése végett nem mást szidalmazok,van akinek ez egy jó jegy,én magammal szemben ezt nem engedem meg.

Nagyon átfogó volt szerintem a vizsga. Élelmiszerből a malomipari termékektől kezdve a borokig rengeteg téma volt,ezeket angolul is el kellett mondanunk. Csomagolástól tartottam,mert semmi kézügyességem nincs az ilyen dolgokhoz és csodák csodájára maximum pontos lett:) Jog nem volt vészes,ahhoz csak tudás ismeret kell és jó beszélőke.

Mindent összevetve meg vagyok elégedve magammal,bizonyítottam (magam számára),hogy képes vagyok elérni amit szeretnék:) A barátaimnak is nagyon jól sikerült,örülök neki:)
És igen,5-ös lett:)

Vár egy nagyobbacska kihívás is. 2 hét múlva SZKT (szakma kiváló tanulója vagy valami ilyesmi...). Ez egy verseny,áruforgalom tervezés(matek gyakorlatilag) és vállalkozásból kelünk versenyre. Tisztába vagyok vele,hogy nem vagyok olyan jó,hogy az országosra bejussak,nem is ez a célom:) Mindkét tárgyból 60%-ot el kell érnem és akkor az adott modulból felmentést kapok,nem kell év végén vizsgáznom,ráadásul 5-öst kapok belőle:P

Ez nehezebb,mint a szintvizsga. Itt bármit kérdezhetnek,van bennem adrenalin rendesen:D


2 megjegyzés:

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES