Oldalak

2009. február 27., péntek

Nem tudom mi lesz a Zsoltival

Már kifejtettem, hogy mennyire fontos a számomra de kellett ébrednem bizonyos dolgokra.

Leírom ide ezeket a dolgokat és még ma el is mondom neki de nem tudom ennek mi következménye lesz a "kapcsolatunkkal" kapcsolatban.

Nagyon szeretem meg minden de nekem egy igazi pasi kell nem pedig egy netes fiú akit sosem látok.Személyesen még nem találkoztunk és nekem erre szükségem van.Persze ahhoz, hogy találkozzunk ugye le kell jönnie Pestről.Viszont ahhoz, hogy lejöjjön meg kell felelni bizonyos kritériumoknak.Ezeket most nem fogom itt tárgyalni.Jó persze joga van mindenkinek ilyen dolgokat elvárni a másiktól.Ja és persze az sem árt ha az ember nem szégyenlős.Nálam ez nem a szégyenlősségről szól hanem arról, hogy én már nem tudok úgy tekinteni egy fiúra ahogy kellene ha már látta mindenem.Ja és egyébként az egyik rokona olyan személy akibe totál bele voltam zúgva.Tehát kicsit fura a helyzet.Már nem érzek iránta semmit.Bár a személy iránt az érzelmeim nem voltak valósak, mert nem ismerem.De a Zsoltit sem ismerem! Az egy dolog, hogy sokat beszélek vele MSN-en de attól még kellene egy kis személyes kontakt is.Tudom rohadt nagy igényeim vannak. XD Meg eleve én úgy érzem, hogy ez az egész részemről sokkal erősebb.Nem tudom ő mit érez.Jó vannak jelek arra, hogy nem vagyok semleges emberke mivel pl.:édesemnek hív de akkor is ez nekem még nem bizonyít semmit.Én szoktam bizonyítani na de mindegy.Meg eleve ő egy nagyon kapós fiú rohadt sok csajnak kellene.Hiába mondja, hogy én kellek neki bármikor jöhet egy másik csaj aki tönkre tehet mindenit.Meg eleve távkapcsolat ááááááá.

Nekem szerelemre van szükségem!
De ha kiderül, hogy szeret nem foglakoznák a sok okkal amit feljebb fejtegettem.Az egész világgal szembe néznék érte.

1 megjegyzés:

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES