Oldalak

2009. február 26., csütörtök

Barátok

Ide azokat az embereket írom le akik a barátaim.
Jácint:A volt barátom.Most így visszagondolva nem illettünk össze.17 éves 1 hónappal idősebb, mint én.Jelenleg cukrásznak tanul Sopronban.Az Általános suli után Pécsre költözött a Gergőhöz, hogy itt tanulhasson.Kicsit a kapcsolatunkról:2006. szeptemberének az elején találkoztunk.Életemben nem láttam még emot addig amíg nem találkoztam vele.Az első pillanatban már szimpatikus volt.Fél évbe telt amíg a haját elrakosgattam az arcából és láttam belőle valamit.2008 március 10.-én jöttünk össze és június 10.-én szakítottam vele.Hogy minek?Rendkívül kedveltem és kedvelem is.Sokak számára fura lehet,hogy egy pasi festi magát,tele van tetkóval és pirszingel.De engem ez sosem zavart.Én szeretem az ilyen pasikat.A baj csak az volt, hogy nagyon kapós fiú és a lányok nem nagyon örültek annak, hogy van állandó barátnője.Bosszúból el is terjesztették, hogy kúrva vagyok na de mindegy.Ez sem zavart volna csak az volt a baj, hogy a vére más vizekre hajtotta és meg sem tudom mondani hány lánnyal de megcsalt.Magából kiindulva úgy gondoltam én is ilyen vagyok ezért úgy hívott, hogy az ország kurvája.Ennek ellenére a szakítás után is fontos barátként tekintek rá.Volt egy súlyos balesete de sikerült felépülnie.Jelenleg:ritkán beszélünk de mindig fontos marad a számomra.Aki arra kiváncsi, hogy szerelem volt-e annak azt mondom, hogy nem de ezt ő is tudta.
Gergő:A Jácint bátyja,egy tetováló szalonban dolgozik.Nála lakott a Jácint és sokat ökörködtünk nála.Úgy tekintek rá mintha a tesóm lenne.Mindig óvott a Jácinttol,mert félt, hogy csak fájdalmat okoz nekem de nem hallgattam rá.Most, hogy már megtörténtek a dolgok így sem bánom ezt.Ami volt az öccsével összeségében életem legizgalmasabb szakasza volt.Igaz annyi szenvedést is kellett elviselnem amennyit csak lehet de még így is megérte(a sok sírás sem mondat velem mást).Most hazaköltözik Sopronba a barátnőjéhez Ancsihoz.Akit nekem köszönhet.Remélem boldogok lesznek még sokáig.
Peti:A legjobb barátom.Annyira hasonlítunk.Mindent együtt csinálunk bár az is igaz, hogy csak fél éve ismerjük egymást de ennyire jó barátom még nem volt.Mindent meglehet vele beszélni ő is olyan mintha a testvérem lenne.Mindenféle hóbortomat elviseli amit ez úton is nagyon köszönök neki.Nem szoktunk szexelni! Igaz senki sem hiszi ezt el nekünk mivel azt mondják, hogy nincs fiú és lány barátság.Van egy pókja Igorka aki mindig remek témát szolgáltat.De a legdurvább az, hogy most ő is elköltözik.Egyenlőre Budapestre utána pedig valószínű Berlinbe.Ő volt az egyetlen személy amit szerettem Pécsben de most már nincs minek örülnöm.Nem szeretek itt élni,egyszer tudom Budapesti leszek.Az a hej való nekem.Ott van minden amit,akit szeretek.Van egy különlegessen fontos személy aki miatt a szívem szintén oda húz:Zsolti.
Régebben a Mikit is barátomnak tartottam.Ő a Peti unokatesója.Az oka annak, hogy már nem kedvelem több szálon fut.Az egyik az, hogy nagyon nehezen fogta föl, hogy nem akarok vele járni.De ez még nem is zavarna annyira.Amiért megharagudtam rá az az , hogy elkezdett kavarni a Zsoltinál.Leveleket irogatott neki amikről elég annyit tudni, hogy enyhén érdekes gondolat menettel voltak megáldva.Most azt mondta felfogta, hogy a Zsolti jelenti számomra az életem egyetlen pozitívumát de már nem tudok neki hinni.De remélem sikerült felfognia, hogy ha tönkreteszi a dolgokat a Zsoltival akkor már nem akarok többé élni, mivel nincs kiért maradnom.Az egy dolog,hogy ha az élet úgy hozza, hogy egyszer összeveszünk és e miatt már nem fogunk beszélni azt elfogadom, bár a szívem meghasadna,de, hogy azért legyen vége a dolgoknak,mert ő bekavar azt nem tudom elfogadni.
Zsófi,Móni,Melinda:Osztálytársaim.Őket kedvelem a legjobban az osztályból.Olyan jókat szoktunk vihogni.Mi 4-en alkotjuk a tanulókört.Amit nem tudunk az a körön bellüliek segítségéveltudjukmeg.Remek a csapatmunkánk.Megyunk majd osztálykirándulni.Már nagyon váram.Egy dolog miatt kicsit szomorú vagyok.Kár, hogy nem Budapestre megyünk, mert akkor beszökhetne a Zsolti hozzám.Persze szigorúan beszélgetés céljából.Hihihihi.

3 megjegyzés:

  1. De jó én vagyok a legjobb barátod!? Hahahahah.Tudtam ám.Látom nem bírtad megállni,hogy a Mikit ne oltsd.De megérdemli belátom.

    VálaszTörlés
  2. Igen a Mikit oltom és épp ezért már nem is beszélek vele.

    De sajna már veled sem,mert kicsináltál.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem a barátság az egyik legfontosabb dolog a világon ... a másikat most nem árulom el ;-)
    Blind77

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES