Oldalak

2009. február 27., péntek

Ez leszek én.

Mindenki azt mondja, hogy mi a francot akarok hiszen csak egy átlagos emberke vagyok.

De ez nem igaz különleges vagyok.

Elfogom érni az álmaimat.Műsorvezető leszek a saját műsoromban,egy szuper bandában leszek frontember.És honnan gondolom ezt? Onnan, hogy megcsinálom és bebizonyítom a világnak, hogy nem egy vagyok a 1 000 000-ból.Tudom erre most sokan azt mondják, hogy ez a kamaszkori különcség.Mindenki egyedi akar lenni.Csak, hogy én más vagyok már 5 évesen is tisztába voltam a dolgokkal, hogy különleges vagyok.

Követni fogom Hoolie példáját.Küzdeni fogok.Ő a példaképem.Egy zseniális figura.Aki nem tudja, hogy ő ki az szégyellje magát.Ő egy zseni.Tessék rákeresni a neten és megismerni a munkásságát.

Eddig a Vivához akartam menni de ráébredtem az a világ becsapás.Rengeteg mindent nem adnak le ami oda lenne való,viszont leadnak olyan dolgokat ami enyhén sem való 11-12 éves emberkéknek.Az Anti Fitness Club klipjét cenzúrázni kelett, mert ahogy a Viva nyilatkozott:túl sötét,félelmet keltő,az emo világának megfelelően és nem kívánják megijeszteni a nézőket.Hát erről annyit, hogy kapják be.Mi a franc bajuk van az emoval? Ijesztő?Akkor az nem ijesztő illetve sokkoló amikor Usher majdnem megbassza a nénit? Már bocsi a szóhasználatért de kibuktam egy kicsit! Egyébként meg a saját gyerekük ellen lázadnak a csatornánál.Az AFC ellen!A csatorna kezdte el a népszerűsítést a Stábbal erre hátba támadják a "gyereküket"!Undorító!!!Meg sem érdemlik, hogy a zenekar egyetlen száma is játszva legyen náluk.Kiábrándultam ebből a világból.Nem akarok oda tartozni!

Műsorvezetőnek születtem.Megvan hozzá minden ami kellhet.Mindenben tájékozott vagyok,jó a beszélőkém,szeretek szórakoztatni,van személyiségem,és nem egoista akarok lenni de azért megjelenésem is van.Csak egy dolog a baj.Hiába van tehetségem olvastam Hoolie naplójában, hogy az ilyen suliban fél év 600000 Ft.Nekem nem, hogy ennyi pénzem nincs hanem semennyi sincs.Úgyhogy még nem tudom, hogy eljutok-e a Kodolányiba.Majd reklámozom magam.Mivel ennyi pénzem nem lesz tanulásra.

Arról, hogy frontember akarok lenni pedig csak annyit, hogy remek hangom van.Az előbb említett csatornán sok olyan sztár fut akinek még összevagdosva sincs semmi hangja.Most sokan azt fogják erre mondani, hogy ezekre az emberekre én féltékeny vagyok azért szidom őket.Hát nem.hInkább legyek "senki", mint, hogy én legyek a tehetségtelen csaj a Viváról aki a sipákolásáról híres.Szerintem olyan banda lenne nekem való, mint a Paramore.Szeretek fiúkkal együtt dolgozni.Könnyebb velük, mint csajokkal.Nem menne a szenvedés, hogy jaj a te magas sarkúd csinibb vagy a te derekad vékonyabb.Most komolyan eleve az ilyen megszólalásoktól hányingert kapok.Nem vagyok ilyen ember.

Sztár szeretnék lenni?
Igen! Szeretném ha az emberek ismernének.Nem azért szeretném az egészet, hogy gazdag legyek vagy sok pasi akarjon hanem azért, mert szeretném ha kiemelkedő ember lehetnék.És nem olyan lennék,mint nagyon sok sztár.Én szívesen találkoznák a rajongókkal, a telefon számom is megadnám mindenkinek, hogy aki szeret az tényleg megismerhessen.Tudom, hogy a sztárság avval is jár, hogy sokan utálnak.hát nekem ez nem lenne már fura.Így is utál az ismerőseim 30%-a.És miért?:emo vagyok,jobb az átlagom, mint az övé,kedvelnek olyan emberek akik rájuk nem is szarnak.Ha már a %-okról van szó.Kifejtem %-okban az életem:
*30%utál
*60%-nak semleges személy vagyok
*10% kedvel
Hát igen ez van és ezt kell szeretni.Szeretném a semleges tábort a kedvelés kategória felé elmozdítani.Persze én is tehetek arról, hogy sokaknak semleges emberke vagyok.Én csak azokkal foglalkozok akik megérdemlik.Én nem fogok senkinél teperni, hogy hahó itt vagyok vegyél már észre.Aki akar így is felfigyel rám.Épp ezért fogok kicsit később ismét a Zsoltival foglalkozni egy másik bejegyzésben.

Ez a hely(Pécs) nem nekem való.Itt nincs semmi! Még normális szórakozóhely sem.Nekem Budapesten van a helyem.Ott van minden amit szeretek.Emberk,koncertek,szórakozás,boltok.Itt fogom hagyni ezt a kis helyet egy nagyobbért ahol az álmaim meg fognak valósulni.

Hát egyenlőre ennyit a világ uralomra törésről.Sikerülni fog! Tudom! Aki nem hiszi az majd pár én múlva nézzen rám és csodálkozni fog, hogy igazam lett.

1 megjegyzés:

  1. Asszem én a 10%-hoz tartozok, pedig nem is ismerlek.
    Hajrá X.
    Blind77

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES