Oldalak

2009. február 21., szombat

Egy kicsit magamról. Ki az az AngelEmoStar?

Ez lennék én:

Nevem:Balogh Adél
Születtem:Pécs 1991.06.12
Ahol élek:Pécs
Nincs barátom:rossz hírem van:meg van a jelöltem
Elérhetőségeim:iwiw:Balogh Adél
myvip:Balogh Adél
hotdog:AngelEmoStar
myspace:AngelEmoStar
youtube:AdelFromHungary
angelemostar@citromail.hu

Az AngelEmoStar nevet a legjobb barátomtól Petitől kaptam. Kérdeztem, hogy honnan jött ez a név ötlet erre ő ezt válaszolta.Az Angel onnan, hogy én vagyok az ő védangyala mivel megmentettem az öngyilkosságtól, sokmindenben segítettem neki.Az Emo ki gondolná abból fakad, hogy emo vagyok,a Star pedig onnan, hogy szerinte egy igazi star vagyok(reményem szerint nem csak neki leszek az hanem másnak is).

Olyan csaj vagyok akit nagyon nehéz kiismerni.Nem mondanám, hogy ez abból adódik, hogy emo vagyok.Néha még én magam sem tudom ki is vagyok.Szeretek ismerkedni, barátkozni és mindig valamilyen agyatlan dolgon töröm a fejem,szeretem az embereket szórakoztatni.Bár szerintem ez így van jól, mert éljenek az egyéniségek! Mindenki vállalja fel önmagát ne rejtözzön senki szerepek,állarcok mögé.

Emberileg azt mondanám magamról nagyon rendes emberke vagyok.Persze csak azokkal akik megérdemlik.Aki megbántott annak lehet, hogy megbocsájtok de a lelkemben akkora törés marad a dologtól, hogy soha nem fogok benne már megbízni.A többi emberhez képest okonak gondolom magam,vicces vagyok,jó emberismerő,olyan ember akire lehet számítani.

Mielött komoly találgatásba kezdenél igen emo vagyok és ezt büszkén vállalom.Akinek nem tetszik ne nézzen rám és ne fikázza ha kérhetem a többieket sem.


Amit szeretek:

-Az őszinte embereket.Ne félj elmondani a vélményed.Ne törődj azzal, hogy megbántasz-e.Ha sosem vállalod fel a véleményed nem is önmagad vagy hanem egy megjátszot szerep.Ugye ezt te sem szeretnéd.
-A zene.IMÁDOM,IMÁDOM ÉS IMÁDOM! Nem is kell ennél több.Szerintem ez árulkodik leginkább az emberről.Mi mondana el az emberről többet, mint az, hogy mit hallgat.A zene az életem értelme. Amit ezen bellül is imádok:

*Anti Fitness Club

Minden számukat szeretem.Ők a legnagyobb kedvenceim.Olyan dolgokról írnak számokat amiket már én is éreztem ezért is állnak nagyon közel hozzám.De persze vannak kedvenceim is:Árnyékban a fény,Ronda lány,Kormányrendszer,Jó barátok,Ébredj fel,Ujjászülettünk,Miért hazudom,Játszol velem,Rossz útra tévedtem


*The Grenma
Nem régóta követem figyelemmel a munkásságukat de nagyon jó bandának találom őket.Jó kis számaik vannak:Pont így,Nincsen minden rendben,Vajon hallja valaki a hangom,Kinek hiszel,Enyém az utolsó szó,Hadd gratuláljak,Csak állunk és nézünk,Apokalipszis most,Hiába sírsz,Ennyi volt



*30 Seconds To Mars
A frontembert Jared Leto-t eleve nagyon szeretm.A filmeket is amiben játszott, bár szerintem mind művész film és kissé elgondolkoztató pl.:Gyilkos szerelem. A zenéjüket is imádom.Az egyik számuk kivételessen közel áll hozzám a Buddha For Mary(magamra ismerek bizonyos részeknél).



*Fall Out Boy
Régebben nagyon nagyon szerettem őket de most kicsit háttérbe szorultak.Imádom Pete Wentz-et és persze Patrick Stump-ot is.Pete-et nagy koponyának tartom a jég hátán is megél.Minden üzlete virágzik.Van üzleti érzéke,remek személyiség,okos és persze jó pofa a fickó.Patrick-ról pedig röviden annyit, hogy őt tartom a legjobb énekesnek a világon.Olyan hangja van, hogy az hihetetlen.Nem kell összevagdosni.Élőben is órák múlva meg lehet hallgatni. A legújabb számukról az Americas suitehearts-ról pedig annyit, hogy a szám sem tetszik annyira a klipp pedig elég beteges lett.Nagyon viccesek benne a fiúk.Főleg Pete.


*AFI
Szeretem.Röviden ennyi.Kedvencek:Miss murder,Love like winter



*Funeral For A Friend
A legnagyobb kedvencem a The roses for the dead.Annyira dúrva.Én ha a klippet megnézem totál behalok.Elkezdek gondolkozni és még órák múlva is agyalok.



*Paramore
Nem szoktam szeretni az olyan bandákat amiben csaj az énekes de Hayley nagyon király.Kedvencek:That's what you get,Crushcrushcrush,Decode,Fences.


*Armor For Sleep:Annyira jók.Kedvencek:Smile for the camera,Remember to feel to real,Kind of perfect,The truth about heaven,Car underwather,Hold the floor.



*Good Charlotte
Szitén annyira jók, hogy elmondani is nehéz.Bár mostanában már nem hallgatom őket annyira.Kedvenceim:I just wanna live,I don't wanna be in love.


*Hawthorne Heights
Egy olyan banda akiktől szintén minden számot szeretek.Imádom őket totál kikapcsol a zenéjük.



*Secondhand Serenade
Az, hogy rajongó vagyok erős tulzás lenne de van egy szám amin képes vagyok akár besírni is.Ez a szám :Your call


*Metro Station
Nagyon nagyon szeretem őket.Ők a legújabb kedvenceim.Kb.3 napja találtam rájuk.Trace Cyrus(ének,gitár, ha nem tudod ki ő akkor is megismered:magas,szét van tetoválva,2 pirszing van a szájában fellül) a kedvencem.Igen a Cyrus név ismerős lehet hiszen ő Miley Cirus bátyja.Kicsit különcnek néz ki a fiú de nekem nagyon szimpatikus.Még nagyon bírom Mason Musso-t is.Szerintem megtaláltam Patrick utódját.Hihetetlenül tetszik a hangja.Minden számukat imádom.


*The All-American Rejects
A Dirty little secret az a szám amit 2 000 000 -szor is képes vagyok meghallgatni.
-Tetoválások:nekem nincs de majd szeretnék.Remek dolognak tartom .Az önkifejezés eszköze.
-Pirszingek:nekem is van(köldök) még szeretnék.
-Vásárolni(persze ha van miből)
-Minden féle édességet.
Ami nem szeretek:
-Azokat akik nem ismernek valakit vagy valamit ezért azt elitélik és hazugságokat terjesztenek róla.Ezért ha nem ismersz valamit akkor ismerd meg mielött véleményt alkotsz róla.Ha ez a dolog olyan amit szerinted én ismerek kérdezz és szívessen elmagyarázom.
-A kétszínűséget! Mondjátok meg az ember szemébe a véleményetek ne a háta mögött legyetek okosak.
-A pókokat.De csak a házipókokat.A fapókokat szeretem.Igaz Peti? Megy a szeretés Igorka irányába.

Olyan témák amiket imádok:
-Sztárok(sok mindent tudok róluk)
-Zene azon bellül is az amit szeretek
-Emo
-Szexualítás(ez nem azt jelenti, hogy kúrva vagyok)
-Élet nagy kérdései
-Gitár(nem értek hozzá de szeretem amikor beszélnek róla,egyszer majd én is megtanulok gitározni)
-Érzelmek(nagyon fontosak az érzelmek számomra,mindnki mondja meg a véleményét senki se sumákoljon)
-Most ennyi jutott eszembe

Hangulatember vagyok.
-Ha jó kedvem van akkor még annak is örülök, hogy kapok valakitől egy pzs-t. Ilyenkor mindenkit szeretek és az egész világot csodálatosnak találom.Szóval szépnek gondolom az életem.
-Ha rossz kedvem van akkor a depresszió legalsó határán vagyok.Semmi sem tud érdekelni,mindent borzalmasnak gondolok és úgy gondolom fölösleges vagyok a világ számára,senki sem szeret.Néha elgondolkozom rajta mi lenne ha véget vetnék az életemnek.Nyugalom csak gondolkozom rajta de nem teszem meg.Ennek a gondolatnak az az oka, hogy az életem folyamatos csalódások tengere.Aki kiváncsi rá mik ezek az keressen majd külön egy ilyen bejegyzést.
Példaképeim:
Steiner Kristóf,Hoolie
Mi leszek ha nagy leszek?
Énekes egy bandában,remek gitáros,a Vivánál munkatárs és remélem annak a bizonyos fiúnak a barátnője.
Kedvenc
szín:fekete,piros,kék ill. ezek kombinációi.
állatom:galamb,Komodói varánusz
napom:szombat
kajám:sokminden
italom:cukros lötyök(leszokóban vagyok)
alkoholom:pálinka
szinészem:Jared Leto
magyar banda:Anti Fitness Club
külföldi banda:30 Seconds To Mars

Szerintem más nincs ha valamire kiváncsi vagy kérdezd meg.

3 megjegyzés:

  1. Most aztán mindent összefoglaltál.Tényleg én neveztelek el így.Ugye milyen szuper név.Ja látom már a nagy kedvenced is ide írtad a Metro Stationt.

    VálaszTörlés
  2. Igen köszi a becenevet.És igen itt a Metro Station.

    VálaszTörlés
  3. ...érdekes, én ezektől az együttesektől még egyetlen számot sem hallottam. Mondjuk ez nem jelent semmit... legalábbis remélem ;-)
    Blind77

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES