Oldalak

2009. február 26., csütörtök

Akit szeretek:Zsolti

Zsolti
Úgy gondoltam muszáj külön írnom csak róla egy bejegyzést.
A netről ismerem de hihetetlenül sokat jelent nekem.
Ezt jelenti számomra:
-Ő az egyetlen fiú akire gondolni tudok.Aki ismer az tudja nem ilyen a természetem mivel ábrándos lélek vagyok de megváltoztam még pedig pozitív irányba.
-Sokkal többet jelent számomra, mint barát.Sőt többet jelent számomra,mint eddig bármilyen fiú.Sok ábrándom volt de ő különleges,nem tudnák róla rosszat mondni.
-Reggel azért kelek föl, hogy amikor hazaérek a suliból beszélhessek vele.
-Ha nem tudok beszélni vele akkor totál becsavarodom.
Miért különleges?
*Minden területen megvannak az ismeretei.Nincs olyan téma(azok közül ami engem érdekel) amiről nem tudnák vele elbeszélgetni.
*Az emoval is totál tisztában van.
*Nagyon édes.
*Okos.
*Vicces.Ráadásul hihetetlen mértékben.Ez nálam nagyon fontos mivel szeretek nevetni.
*Jól nevelt.Bár ennek ellenére olyan,mint én
*Olyan ötletei vannak, hogy ááááááá.De ezt imádom benne.Mindig van valami olyan ötlete, témája ami eszembe sem jutott volna.
*Meg meri kérdezni amire kiváncsi.
*Tud gitározni.
*Tud franciául.Olyan szép nyelv a francia.Szerintem ezzel meg az olasszal lehet a leginkább csajozni.Bár a francia tudásának alapvető oka az, hogy a francia meg a magyar anyanyelv számára.
*Vannak elvei.
*Olyan szépen tudja megfogalmazni a mondanivalóját.Senki sem tud úgy fogalmazni,mint ő.
*Sokat tanultam tőle ill.tanulok is.
*Tud főzni.
*Pirszingje.
*Tetkója.
*Olyan kajákat szeret amit még én is tök könnyen megcsinálok és szeretem.
*Úgy gondolkozik az élettel kapcsolatban,mint én.
*Különleges személyisége van.
*Sok közös dolgunk van.
*Nem egy anyám asszony katonája.
*Mindenről megvan a konkrét véleménye és azt el is mondja az embernek.
És még sorolhatnám mit is szeretek benne.De szerintem nem tudnám abbahagyni,itt ülnék még napokig.Az egészben az a legszebb, hogy minden nap megtudok róla valami olyant ami miatt még jobban szeretem.
Mit érzek iránta?
Hát nem tudom igazából mi is ez az érzés.Még ilyent nem éreztem.De őt szeretem a legjobban az összes pasi közül a világon.Nincs olyan pasi aki miatt őt dobnám.Az sem érdekelne ha Jared Leto könyörögne térden állva.Ő sem kellene.
Mi lesz a dologból?
Még nem tudom de azt szeretném ha mindig az életem része lenne.Ha nem szerelmi téren(még azért nem vagyok szerelmes és azt sem tudhatom ő mit érez)legalább barátként.Bár én az első felvetésnek jobban örülnék.Hihihihi.

4 megjegyzés:

  1. Most is be kell látnom azt, hogy te tényleg szereted őt.Tudtam meg róla pár új infót is.Remélem ő is szeret téged.

    VálaszTörlés
  2. Olyan vagyok,mint bárki más és mégis olyan, mint senki más!

    Az igaz barát az aki mindent tud rólad és úgy is elfogad!

    Inkább utáljanak azért aki vagyok,mint szeressenek azért aki nem én
    vagyok...!!

    eMoBoYoCsKa alias Zsolt akiről szó van

    VálaszTörlés
  3. Igen tényleg így van eMoBoYoCsKa alias Zsolt akiről írni szoktam Zsolti néven.

    VálaszTörlés
  4. Szeressétek egymást ;-).
    Blind77

    VálaszTörlés

Szia:)

Minden véleményre kíváncsi vagyok és elfogadom de a mások felé irányuló minimális tiszteletet elvárom!

Kérlek hagyj magad után legalább egy becenevet,hogy tudjam ki voltál.

Köszönöm,AES